Otvorena je diskusija na temu: Što se događa sa stablima mandarina? Požutjelo lišće obilno opada, suše se grane
Đuro Japaric
prije 5 dana
Zorane nisam bio u tom dijelu , ali kupujem od ljudi koji prodaju u Sl. Brodu ! Inače supruga mi ima dio HERCEGOVAČKE krvi , na način da su djeca Više [+] HERCEGOVINE u organizaciji fra Didaka doseljena u SLAVONIJU da ne umiru od GLADI nakon Prvog rata ! I onda se jedna od tih udala za SLAVONCA i ona je moje supruge baka !
Zoran Katić
prije 5 dana
Đuro, nisu moji hercegovci, iako nemam nista protiv tih ljudi. To su Neretvani, Dalmatinci koji nemaju nista s hercegovinom. Dalmatinci! Đuro, nisu moji hercegovci, iako nemam nista protiv tih ljudi. To su Neretvani, Dalmatinci koji nemaju nista s hercegovinom. Dalmatinci!
Đuro Japaric
prije 5 dana
Moji Hercegovci pa nesposobna Vučković vam je ponovno ministrica ali u drugom resoru u kojem treba još manje pameti ! U Slavoniji gdje imam voće do Više [+] izražaja dolazi plamenjača , pa je ubila list oraha , dio koštičavog voća a i vinovu lozu napada ! Nadam se da su nasadi poznanika koji prodaje mandarine u Sl. Brodu dobri ?
Matko Nikolić
prije 5 dana
Ove godine ako se ovako nastavi mandarina neće biti ni za lika. Jedino najkasnije sorte nisu požurile Ove godine ako se ovako nastavi mandarina neće biti ni za lika. Jedino najkasnije sorte nisu požurile
Pohvalila se Uprava za ruralni razvoj
Najljepši vrtići u Hrvatskoj (su)financirani su iz Programa...
DV Ribica iz Podbablja najljepši je vrtić u kategoriji općina, među malim gradovima n...
Otvorena je diskusija na temu: Ministar Dabro sudjelovao u žetvi: Potrebna nam je suradnja i poticanje proizvodnje
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
HDZ ne iseljavaju Hrvati što ne vole Hrvatsku , već preko 90 % iz ekonomskih razloga ! Pa zašto su masovno iseljavali Dalmatinci ? Filoksera uništila Više [+] vinovu lozu , nije bilo industrije i iseljavanje ! Isto i Slavonija , od VUKOVARA napravljena HIROŠIMA !U ratu i LOPOVSKOJ privatizaciji UNIŠTENA industrija i imamo EGZODUS za kojeg sam ja javno rekao 95 da će se desiti u Slavoniji ! Biti u ovakvom HDZ - SDP SRANJU je za mlade gubljenje vremena ! VEĆINA će se snaći ! Ja sam jeo 3 godine kruh u Njemačkoj i Libiji i vratio se u DRŽAVU ZVANU JUGOSLAVIJA , koju rasturiše balkanska plemena i napraviše 7 SRANJA ! Malo prije dovršavam tekst i za Dabru , pa od 2003 NE MOŽEMO kupiti ni 2 parcele za dio sadržaja za posjetitelje Sovskog jezera ! Neki dan nam dadoše na potvrdu da možemo raditi državnu zemlju još JEDNU godinu jer NE RASPISUJU NATJEČAJE ! Ma jebeš HDZ - SDP , Hrvatsku , napraviše SRANJE !
Hdz zlocinacka organizacija
prije 1 tjedan
Zao mi je Slavonije, kad prolazim i vidim te napustene kuce. Ali... Znaci negdje je zakazao odgoj i to jako. Ljudi odlaze biti sluge po zapadnim Više [+] zemljama, neki uspiju,a neki sa samo prezivljavaju. Ja osobno nema tih novaca, nekog boljeg zivota da napustim svoje sto su moji predci generacijama stvarali. Iskreno ti koji odu nemam dobro mišljenje o njima
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Malo prije u EPICENTRU Slavonske gospodarske i demografske uništenosti održana je Skupština udruge za Sovsko jezero ! Udruga i Općina Čaglin platile Više [+] su postupak da zemlja i u gruntovnici ide na ovo SRANJE koje nazvaše RH ! Od 2001 NISMO mogli kupiti 2 parcele podržavljene zemlje za dio sadržaja za posjetitelje ! Raspolaganje sa podržavljenom zemljom je u resoru nesposobnog Ministarstva poljoprivrede ! Pa ako ministar Dabro želi pomak za državnu zemlju MORA pisati IZMJENE Zakona , jer je postojeće SMEĆE na štetu OPG ,a u ovom slučaju i za Udrugu vrijednih ljudi koja je organizirala niz skupih aktivnosti za uređenje , zaštitu i spašavanje jezera , uređenje okoliša i podosta sadržaja za posjetitelje !
Marta Radić
prije 1 tjedan
Nažalost , to je odraz našeg društva..osobno smatram da ova vlast neće dugo..jer kad dođe na naplatu svi propusti..tada će sve to puknuti. Puno je tu Više [+] ega i ljudi koji su u politici zbog osobnog interesa.Dogodine ponovo parlamentirni izbori
Gardunko
prije 1 tjedan
Uz ovakvog nepismenog ministra s lažnom diplomom, ravnateljem apprrr-a Vujićem pijandurom i nasilnikom te predsjednikom HPK manekenom Jakopović koji Više [+] ima veze s poljoprivrednom proizvodnjom isto koliko i s NASA-inim svemirskim programom te ostalim čelnicima komore koji su svi odreda korumpirane ulizice, pitanje je: šta može krenuti loše??? Odgovor je:SVE!
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Ministre provezi se kroz brdski dio Slavonije , Đakovo - Levanjska Varoš - Ruševo - Čaglin , pa porazgovaraj sa ljudima u IZUMRLIM Borevcima , u Više [+] selima u kojim NEMA ni jedan mlađi od 18 godina ! Neka te prati i ministar za DEMAGOGIJU - demografiju ! A sa moje ti je strane poznati prijedlog , da se IMENUJE povjerenstvo i napišu NACRTI zakona za HRVATSKU agrarnu reformu - STRATEGIJU razvoja poljoprivrede , koju ova KVAZI državica NEMA , ali je 2021 IMALA 195 IZUMRLIH sela i preko 80 sa samo JEDNIM stanovnikom ! Pravo predlagati ima Ne hrvatska vlada i svaki zastupnik NE hrvatskog sabora ! SAMO za napisati PRIJEDLOG zakona treba PAMETI i ODLUČNOSTI ,a i RADITI !
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
I Kolinda kao predsjednica ove kvazi državice slikala se na kombajnu kod Vrakića a onda potpisivala štetne zakone za OPG ! I Kolinda kao predsjednica ove kvazi državice slikala se na kombajnu kod Vrakića a onda potpisivala štetne zakone za OPG !
Hdz zlocinacka organizacija
prije 1 tjedan
Koja demagogija... Kad mogu ocekivati gospodina na svom imanju da pomogne u berbi krumpira? Isto imam puno problema i jos vise savjeta haha. Ps:da je Više [+] iskren dosao bi bez fotografa i hvaljenja na sluzbenim stranicama
Marta Radić
prije 1 tjedan
Ministar na terenu..tješi seljake , a još uvjek nisu isplačeni poticaji..eko , konzervaciska , leguminoze , i dr...bilo obečano ovaj tjedam opet Više [+] ništa. Od tješenja se ne živi ..potrebne su jasne mjere i povjerenje...ovako zavitlavati poljoprivrednike sa isplatom potpora..ne uljeva baš povjerenje za budućnost.
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Turci nisu sravnili Beč pa to trebaju Hrvati , jer su oni upropastili Slavonsko - baranjsku poljoprivredu ! Od njihove OKUPACIJE imamo dvostruku Više [+] evidenciju zemlje i cirkus zvan ne sređeno stanje za privatnu i zemlju koja se podržavljuju od 91 ! Posljedice NAREBE carice Terezije iz 1756 vidite u NIZINSKOJ Slavoniji i Baranji u smislu razvoja UŠORENIH sela !Prije par dadoše nam na POTVRDU da možemo u ovom SRANJU raditi državnu zemlju još godinu dana , jer MAFIJA u Ne hrvatskom saboru od 2001 NAMEĆE ne obvezujuće raspolaganje sa državnom zemljom na ŠTETU OPG ! A Dabro ne radi NIŠTA za promjene kao ni Klub poslanika Škorinog DP !
SASA FRANIC
prije 1 tjedan
to je dobro, ali vec se znaju mnogi problemi. i to treba cjeli tim koji bi radio na tome. od politike poljoprivrednog zemljista, pa do proizvodnje i Više [+] otkupa. i naknada za poljoprivrednike u vidu poticaja. treba samo kopirati npr. Austriju. nista puno tu ne treba mudrovati .
Otvorena je diskusija na temu: Josip Dabro predao imovinsku karticu, evo što posjeduje ministar poljoprivrede
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Nije Vučković uništila poljoprivredu , ona je jedna u seriji PROMAŠENIH ministara kao i promašeni Dabro ! TEMELJE za UNIŠTENJE Slavonsko - Baranjske Više [+] poljoprivrede , postavili su Austrijanci sa modelom feudalaca i kmetova , koje je Carica Terezija 1756 NATJERALA da poredaju kuće uz puteve sa gospodarskim zgradama ! Od TE PROMAŠENE NAREDBE izgrađena su UŠORENA sela u Slavoniji i Baranji ! KOLONIZACIJOM u organizaciji Savojskog , pa srpskom 1919 pa Brozovom 1945 , smodoseljavanjem , RAĐANJEM PUNO djece , koja su onda POVRŠINSKI smanjivala IMANJA od otoka pa do kopna ZASNOVAN je PREVELIK broj obitelji sa ŽIVOTOM od obrade zemlje ! Od glupog Radića i SRPSKE reforme 1919 IMAMO i model POLJOPRIVREDNIH poduzeća ! SELJAČKI sektor sa malim površinama , USITNJENIM parcelama , NE DOHODOVNIM kulturama uglavnom je za MUZEJ ! Ako se ANALIZIRA od 1536 i TURSKE reforme , pa do Tuđmana i Račana i sadašnjeg BESPOSLIČARA Plenkovića , SVE JE POZNATO kao što je meni poznato da se MORA IĆI U AGRARNU REFORMU ! To sadašnja MAFIJA i NE hrvatskom saboru i Ne hrvatskoj Vladi ZNAJU , kao i njihova HPK znaju , ali ŠUTE ! Ministar poljoprivrede u sjeni , Đuro Japarić !
SASA FRANIC
prije 1 tjedan
nije bitno sto ima nego sto moze napraviti na svom polozaju. iako ne vjerujem da moze biti gori od one nakazetine koja je unistila poljoprivredu u Više [+] proslom mandatu. ali nije bas nesto odlucno krenuo. mi imamo katastrofu sa agencijom koja ne ispacuje poticaje, a on tu se ne daje izvjesca, ne rastjeruju se stetocinje od direktora Vujica i ostalih stetocinja koji su do toga doveli ...
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Nije bitna imovina , već pamet , a on ju nema za neke promjene u poljoprivredi ! Slugani , Pešte , Beča , Beograda i sada Brisla , zastupnici Više [+] takozvanog > hrvatskog < sabora , NISU osigurali ZAKONSKE a ni ekonomske uvjete za razvoj poljoprivrede , posebno OPG ! SVE je prepušteno SNALAŽENJU pojedinaca !
Otvorena je diskusija na temu: Ekološki proizvođači ipak ne ostaju bez potpora, dokumentaciju trebaju što prije dostaviti APPRRR-u
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
SASA pa u Tuđmanovoj i Račanovoj , karikaturi koju nazvaše RH , sve ti je umreženo poput paukove mreže , u sredini mreže , Plenković , prvi red mreže Više [+] , nesposobni ministri , treći ne izabrani zastupnici , pa župani , pa gradonančelnici i načelnici , pa javna poduzeća , agencije , ravnatelji i ako si SASA mlađi moraš se UČLANITI U HDZ , jer je paukova mreža HDZ najbolja ! Pa zamisli da si ti RAVNATELJ Agencije ? More birokracije natovarene nama OPG i ljudima u AGENCIJI za X PRAVILNICIMA koje donosi MINISTAR , na temelju LAKRDIJAŠKIH Zakona PISANIH u ZAGREBU , a di mora biti USKLAĐEN i sa DIREKTIVAMA iz sjedišta IV Reicha uraspadanju , sa sjedištem u BRISLU ! U genima je SLUGANA u Zagrebu da su bili FILIJALA ; Pešte , Beča , Beograda i sada Brisla !Krećem na rad i držim se one iz Brozova doba ; U radu je spas ! REKOH doktoru da sam promucao i ta to ne mogu reći a on me upita kako sada kažem ; U LADU JE SPAS ! Nasmija se doktor , ustade sa stolice i reče ; Ne znaš ti Đuro ladovati !Držite se hlada u ovih nekoliko dana , i ja napravim pauzu od 12 do 3 sata !
SASA FRANIC
prije 1 tjedan
a zasto je ova nesposobna beskorisna stetocinja jos ravnatelj? je li nije ovo cudo, bas taj koji je doveo tu agenciju na razinu sadasnje supe ? a zasto je ova nesposobna beskorisna stetocinja jos ravnatelj? je li nije ovo cudo, bas taj koji je doveo tu agenciju na razinu sadasnje supe ?
Otvorena je diskusija na temu: Predstavnici HPK s ministrom Dabrom - evo kada se očekuje isplata potpora
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Zakon o HPK nije loš to sam već napisao nekoliko puta , problem je STATUT kojega NEĆE mijenjati VELEPOSJEDNICI u Skupštini Vladine HPK ! Neće Više [+] napisati ni da HPK organizira PROSVJEDE , SAKUPLJANJE 10 % POTPISA kojim se NE hrvatski sabor MOŽE natjerati da raspiše REFERENDUM o prijedlozima zakona , KAKAV je postupak kada dragovoljni ili PRISILNI člana predlaže da se zatraži IZMJENA ili UKIDANJE zakona od INTERESA za poljoprivredu ! Predsjednik , više članova SKUPŠTINE VLADINE HPK , ŠIRA javnost zna , da PREDLAŽEM da se imenuje POVJERENSTVO i u roku 30 dana NAPIŠU nacrti zakona za HRVATSKU agrarnu reformu - STRATEGIJU razvoja poljoprivrede , koju ova KVAZI državica od priznanja 92 NEMA ! 3 ILI VIŠE građana MOGU osnovati UDRUGU , pa osnujte UDRUGU OPG ! A , ako ima zainteresiranih treba osnovati UDRUGU KONTRA REŽIMA , koja bi sakupljala 10 % POTPISA za BITENE Zakone i NOVI USTAV jer sa ovim KOMUNISTIČKO UDBAŠKIM - HDZ - SDP , NEMA PROMJENA U Hrvatskoj ! Odoh na rad u EPICENTAR Slavonske GOSPODARSKE I DEMOGRAFSKE uništenosti ! TKO ŽELI vidjeti kako to izgleda neka POSJETI sela u Općini Levanjska Varoš i ČAGLIN !
Ivan Klasnić
prije 1 tjedan
Ne mogu vjerovati da Vas osoba poput " Farma Lužak " ( koji krije svoj identitet ) može izbaciti iz teme pregovora koji su predočeni u gornjem tekstu Više [+] autorice gospođe Željke . Ako je netko vrijedan , uredno radi , postiže vrhunske rezultate , ne mora značiti da je poštena , iskrena . savjesna i odgovorna osoba . Daleko smo mi od demokratskog , legalnog biranja u kojekakve Saveze , pa i pojedine Udruge , a osobito u HPK . Mi koji smo malo " stariji " , koji smo bili na osnivačkim Skupštinama ( od Gospodarske sloge , Seljačkog saveza HPK itd. ) vrlo dobro znamo kako se predlagalo , biralo i izabrano . Nitko me ne može uvjeriti ( a posebno Farma Lužak , i njegovi istomišljenici ) da je netko poput Vrakića , Brlošića , Grivičića ,Rešetara ( i da ne nabrajam dalje ) sve stekao na pošten način . Kao prvo ne znam dali Vam je poznato što su te osobe imale od mehanizacije , razne opreme , vlastitog poljoprivrednog zemljišta , pokretne i nepokretne imovine prije devedesetih godina ( po današnjem izračunu spadaju u grupu malih OPG-a koji nebi u to vrijeme imali veću ekonomsku veličinu od maksimalno 5,000 e . ) a što posjeduju sada . Radi usporedbe neki koji brane prozvane neka se zapitaju što je Vrakić učinio tako bitno za običnog seljaka ( osim što mu je na nepošten i nelegalan način uzeo državnu zemlju ) da mu je Kolinda sjela u kombajn i " uživala " u njegovim jadikovkama kako je teško biti poljoprivrednik s 450 ha. državne zemlje s John deerevom mehanizacijom . Ako imam svu dokumentaciju od mjerodavnih institucija koliko su državnog poljoprivrednog zemljišta na koncesiju od 30- 50 g. dobili . koliko su nepovratnih sredstava dobili od RH i županija , što su sve povukli od EU fondova , itd . Onda me nitko ne može uvjeriti u njihovo " poštenje " a osobito ne " Farma Lužak " koji priča da su svi dobili g-mailove za kandidaturu u HPK , a što je s onima koji se ne služe računalima i pametnim telefonima ( ti očito nisu bitni da budu birani , ali su bitni da plate članarinu ) .
mali poljoprivrednik
prije 1 tjedan
Ne podržavam ovakvu komoru,jer ju vodi politički ustoličeni predsjednik i u njenoj upravi je veći dio predstavnika krupnog kapitala,koji tjeraju vodu Više [+] na svoj mlin.Samo moramo shvatiti da je sistem poljoprivrednih komora legitiman i priznat u cijeloj EU.Moje mišljenje je da se svi trebamo uključiti u sljedeće izbore za komoru i izabrati ljude koji će istinski biti predstavnici seljaka,a ne politike i krupnog kapitala.Ne znam kada su idući izbori u komori,ali članarina nije neki problem i svi se trebamo aktivirati i izabrati prave predstavnike.
Marta Radić
prije 1 tjedan
Nema potrebe raspravljati oko komore...neka komora bude komora , samo članstvo treba biti dobrovoljno... Ljudi su shvatili da komora nije zaštitila Više [+] njihove interese..s toga paljba po istoj. Glavni financijaš komore je Vlada RH..s toga je jasno tko je gazda. Komara služi politici da daje suglasnost na određene propise , koje Vlada želi progurati prema EU..tako da ispada da su to RH poljoprivrednici odobrili ,, no istina je nešto drugo. Slažem se da se poljoprivrednici teško udružuju.. no treba svakako poštivati izbor , a ne dekret.
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Bio sam osnivač VIŠE Udruga , jedna je za Sovsko JEZERO KOJE SMO spasili ! Pomogao sam Laslu da se osnuje Zajednica udruga seljaka Slavonije i Više [+] Baranje ! U Zagrebu je napisan STATUT za Savez udruga Hrvatske -po proizvodnim granama - SKUPŠTINU nismo organizirali jer je HSS tražila da njihov član bude PREDSJEDNIK !Bio sam OSNIVAČ Udruge OPG Hrvatske - Život , koja je INŽINJERINGOM UNIŠTENA , a koja je govorila O BITNIM PROBLEMIMA , za razliku od ove MARIONSTEKE Vladine HPK , poznajem i dio odgovornih u Skupštini kao što i di njih poznaju mene i moj stav od 2001 kada sam REKAO da se Zakon za državnu zemlju NE vraća na lokalnu razinu ! KRIMINALAC Mesić nije odradio što je on predložio nakon PRIJEMA predstavnika ; Savez istarskih udruga , Hrvatska voćarska zajednica , Zajednica udruga seljaka Slavonije i Baranje , Udruga općine Čaglin KOJA je TRAŽILA da Predsjednik Mesić reagira ! BRANITELJI Pankretića , JUDE iz HSS seljačkog saveza ; Kolar , Grivičići i Kutervac najavili su dolazak kod Mesića , ali su odustali ! I u 8 godina BRANILI SU KRIMINALCA Pankretića . 2001 - 2008 u preko 180 LOKALNIH vlasti nije RASPISAN ni jedan natječaj u korist OPG ! REVTALIZIARTI Goli otok i Jasenovac i tamo ih smjestiti , jer smo tako u EU ušli sa samo 960 tisuća ha ! Ne sluša se Đuro , koji je radeći vani VIDIO što drugi imaju i da ćemo u EU ući sa SELJAČKOM poljoprivredom VEĆINOM ZA MUSZEJ !
Gardunko
prije 1 tjedan
Farma Lužak, vidim da branite ovakav neuređeni sistem jer vjerovatno imate osobne koristi od toga.Npr. nitko ne zna na koliko subvencija ima pravo i Više [+] kad su isplate. Nijedan moj kolega kao ni ja nismo dobili e-mail sa obavijesti o izborima u HPK. Nitko vas ne tera da budete član vladajuče partije ali ako ste član puno je veća vjerovatnost da čete uživati neke benifite npr. prilikom natječaja za zakup polj. zemljišta ili natječaja iz EU fondova. Ni u jednoj jedinici lokalne samouprave natječaj za zakup zemlje nije doveden do kraja. Broj OPG-a u Hrvatskoj je nerealno velik i suludo je da na jedoj adresi imaju i po tri OPG-a. Nije istina da se vodi briga o malima i mladima već suprotno daje se prednost velikim sustavima od kojih su neki pod istagom europskih istražitelja(brača Pivac i njima slični). Zaboravili ste i na bivše ministre Toleta i Čobija koji su stekli nezakonitu imovinsku korist od svojih mandata.
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Farma Lužak , znam da je NE hrvatski sabor donio Zakon o obveznom članstvu ! Znam da sam od Ustavnog suda HDZ i SDP , tražio da UKINU obvezno Više [+] članstvo ! Oni su to odbili , prave se mutavi ! Isto tako svatko može pročitati Članak 43 Ustava HDZ i SDP , koji govore da ZAINTERESIRANI mogu osnivati SINDIKATE i UDRUGE TE DA JE ČLANSTVO DRAGOVOLJNO ! Pa ako vlasnici OPG žele da se ORGANIZIRAJU , mogu osnovati UDRUGU OPG , jer je Udruga OPG Hrvatske - Život , inžinjeringom UNIŠTENA !
Farma Lužak
prije 1 tjedan
Đuro laptdas bez veze ko i obično, ko prvo SABOR RH je donio zakon o HPK i u njemu stoji da je članstvo u Hrvatskoj poljoprivrednoj komori OBAVEZAN. Više [+] Prema tone riješenje bi bilo mijenjanje zakonom o HPK u Saboru. Dok je ovakav zakon treba ga se pridržavati. Ja recimo ne podrzavam Zakon o sigurnosti u prometu gdje kate da se u automobilu treba vezati sigurnosnim pojasom ali se uredno vežem jer ću inače dobiti kaznu.
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Farma LUŽAK , Vladina HPK nije stranka , sporno je što PRISLJAVAJU vlasnike OPG da budu obvezni članovi ! SPORAN je i STATUT jer on NIJE u interesu Više [+] OPG , a STATUT donose članovi SKUPŠTINE a u SKUPŠTINI su uglavnom novi hrvatski VELEPOSJEDNICI , KOJI NE govore o stvarnim PROBLEMIMA ZA OPG , a oni su PREVELIK broj OPG , mala površina , usitnjenost parcela , ne sređeno stanje u gruntovnicama i katastru , puno na UMRLIM , uglavnom NISKODOHODOVNE kulture ! A bivša ministrica uz Pankretića po nesposobnosti je na TOP drugom mjestu ! Pa neki nam dan dadoše državnu zemlju na još jednu godinu ! Pa to mogu raditi samo KRIMINALCI , KRIMINALCI SU VLADE , mafija u NE hrvatskom saboru i Predsjednici od grobara HRVATSKE Tuđmana pa do sadašnjeg LAKRDIJAŠA Milanovića !
Farma Lužak
prije 1 tjedan
Kako prvo članstvo u bilo kojoj stranci je osobna stvar i nitko no Vama ni meni ne brani da se uclanimo u bilo koju stranku. Drugo svaka županija je Više [+] izborna jedinica i svi registrirani OPG ovi imali su pravo birati i biti birani. Vjerojatno ste i Vi dobili na mail mogućnost glasovanja i mogli ste TAJNO sa svog maila glasati za kandidata kojeg ste htijeli. Dakle susjedi i poznanici iz županije su ti koji su od ljudi koji su se kandidirati iz Vaše županije izabrali koga su hrijeli. Nisam siguran da je moguće napraviti demokracije izbore. A sad šta se tiče bivše ministrice, ja neću uopće suditi o njezinom radu već samo navodim činjenice. 1. Njezina politika koju je provodila je MALI i MLADI. 2. U svim natjecateljima i za zakup državnog poljoprivrednog zemljišta i za zakup šumskog zemljišta mladi poljoprivrednici su imali prednost 3. Mali poljoprivrednici do 50 hektara su izuzeti od konvergencije u mjeri teži uvjeti poslovanja pa tako neko tko ima do 50 hektara dobije 190 eura,a onaj preko 100 hektara za svaki hektar preko stotog dobije 19 eura 4. Mali poljoprivrednici koji imaju ukupne prihode manje od 11.000 eura ne plaćaju nikakav porez i minimalno stopu za zdravstvo i mirovinsko A rezultat takve poljoprivredne politike su da imamo preko 180.000 OPG OVA,,da oko 110 000 OPG ova prima potpore. Da od 110.000 onih koji primaju potpore 65.000 je onih koji primaju potpore manje od 1500 eura. Dakle broj malih se u povećanju uptavo kako ministrica želi u svom programu. Naglašavam ja se niti slažem niti ne slažem sa programom ministrice već samo kažem da je ona imala neku svoju viziju i nju provodila.
Gardunko
prije 1 tjedan
Farma Lužak, poštujem vaše pravo na različito mišljenje ali niste u pravu. Ljudi koje ste mahom nabrojali su prije svega članovi HDZ-a i bez Više [+] pripadnosti toj stranci ne bi ni bili izabrani na čelna mjesta u komori a i dobar dio svoje imovine su zaradili političkim djelovanjem a ne polj. proizvodnjom. Čelništvo komore radi za interese vladajuće stranke a za to biva nagrađeno nekim osobnim dobicima. 99% članova komore su prisilni članovi i nisu bili upoznati sa terminom i kandidatima na izborima. Farma Lužak, po svim podacima većina polj. proizvodnje nam je u slobodnom padu i molim vas da nam napišete ovdje 5 pozitivnih pomaka za koje je zaslužena bivša ministrica i predsjedništvo komore.
osijek 2012
prije 1 tjedan
Ma slobodane ne sekiraj se bez veze cim je rekao da antun vrakic posten covjek objasnio je sve. Covjek koji je sudjelovao zajedno sa jakopicem u Više [+] pisaju sadasnjeg vazeceg zakona,a sada taj isti svoj zakon ide rusiti. Pa svima je jasno sta se kotrlja iza brda,naravno bespravno obrađivanje zemlje.
slobodan rajić
prije 1 tjedan
Jedan od poštenih i moralnih radi 100 ha državne zemlje, drugi pošteni i moralni 200 ha državne zemlje, treći pošteni i moralni 300 ha, ČETVRTI Više [+] POŠTENI I MORALNI 400 HA DRŽAVNE ZEMLJE,..... i najmoralniji i najmoralniji od Vas iz vrha Komore 900 ha državne zemlje. Ipak tu nije sve baš čisto, pošteno i moralno. Što kaže određena gospođa iz jednog vica " ...a što se tiče morala, pa morala sam..". A nemoralni uglavnom ne rade ni hektara od države.
Farma Lužak
prije 1 tjedan
Dakle zaključak je da se nitko nije htio kandidirati za mjesto u skupštini HPK što iz ljenosti što iz nezaintresiranosti što iz očekivanja da će Više [+] netko drugi riješit problem. I drugo, moraš biti dosta loš čovjek kad tvrdis da jedan Mato Mihoć ili Anton Vrakic nisu pošteni i moralni ljudi ili Dino Golemanovic, mlad čovjek, veterinar po stuci uman i razuman čovjek, kad bi imao sina volio bi da bude poput njega. Zašto njih navodima,jer je Mato Mihic svinjogojac iz Gundinaca zamjenik predsjednika HPK, Antuna Vrakic vrstan poljoprivrednik i dobar čovjek prije svega potpredsjednik HPK za istočnu Hrvatsku a Dino Golemanovic predsjednika odbora za sustav krava tele i član UO. Zato mislim da nije stvar u HPK nego u Vama koji imate prevelika očekivanja da će netko drugo riješit problem a neće i nikad nije. I uz sve pljuvanje po poljoprivrednoj politici koju je u zadnjih 6 godina vodila bivša ministrica sigurno nikad neće biti bolje za male i mikro poljoprivredna gospodarstva Nikad, budite sigurni
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
osijek 2012 , put je da se USTAVNOM sudu HDZ i SDP , predloži da UKINU obvezno članstvo u Vladinoj komori ! Ja sam to bio učinio , ali KRIMINACI iz Više [+] Ustavnog suda su to odbili sa pojašnjenjem da im nije jasan prijedlog ! Pišem KRIMINALCI jer više njih su bili ministri ili zastupnici i sa te pozicije PRAVILI SU ŠTETU ! U članku Ustava piše da se ZAINTERESIRANI mogu organizirati kroz UDRUGE i SINIKATE i da je članstvo DRAGOVOLJNO ! Seljaci se NE ŽELE ORGANIZIRATI , pa NE TREBA žaliti nas koji još obrađujem zemlju , VEĆ GAZITI ! Gdje je> sindikat > koji je organizirao igrokaze radi svinjske kuge ? Da nje možda Penava sada predsjednik ?
osijek 2012
prije 1 tjedan
Jednostavno trebamo svi poslati mail na kabinet@mps.hr i napisati da HPK nije nasa komora i da se neslazemo sa odlukama koje donose pa ako ministar Više [+] ima imalo u glavi shvatiti ce..
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Marta , Vučković je jedna u seriji promašenih , a najpromašeniji je Pankretić sa izmjenama Zakona za državnu zemlju 2001 , pa izmjenom Zakona o Više [+] poticajima na štetu stočara , pa Ingrid iz SDP pod čijim je vodstvom PLAGIRAN BEOGRADSKI Zakon o nasljeđivanju 2003 ! Od 2001 SPRIJEČILI su razvoj DOHODOVNIJIH OPG na bazi državne zemlje , NISU potakli sređivanja stanja ni za državnu ni privatnu , okrupnjavanje , zakup ili prodaju PRIVATNE ZEMLJE , a o čemu ja govorim od 95 ! Pa hrvatski je seljački sektor NAJPRIMITIVNIJI u državama EU , samo to mogu jedino ja JAVNO reći i napisati !
Marta Radić
prije 1 tjedan
Po državnom zavodu za stastistiku...pad proizvodnje hrane u RH je u velikom padu..a tko je kriv , tko će odgovarati , vidim da se i bivša ministrica Više [+] javila , pa kaže da je to netočno...naslov kaže...svoju nesposobnost želi prebaciti na DZS. Njezin boravak u MPS tek ćemo očito osjetiti u budućnosti..no po DZS nije bio plodonosan.
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Političkoj BAGRI i VLADINOJ HPK , prošle a i ove godine u PISMENOM sam obliku predložio , a i to sam javno na AGROKLUBU rekao , da se FORMIRA Više [+] povjerenstvo iz redova USTAVNIH predlagatelja Zakona i Civilnog SEKTORA KOJE BI U roku 30 DANA napisalo NACRTE zakona za HRVATSKU AGRARNU REFORMU - STRATEGIJU RAZVOJA POLJOPRIVREDE , koju ovo SRANJE priznato ka RH , NEMA ! Piše što predlažem , pa MOLIM AGROKLUB da postavi ANKETU ; 1, Da li ste da se formira Povjerenstvo koje bi u roku 30 dana napisalo , Nacrte zakona za HRVATSKU agrarnu reformu - strategiju razvoja poljoprivrede ? Za . 2 Ne zanima me ! Ministar poljoprivrede u sjeni , Đuro Japarić !
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
U pismenom sam obliku Franji Tuđmanu 1995 predložio MODEL za OPG i poljoprivredna poduzeća ! Ali to nije realizirano pa u BALKANSKOM SRANJU 2024 NE Više [+] ZNAMO ni koliko lokalnih vlasti od megalomanskih 556 ima podržavljenu zemlju ! Neki dan nama kojima je istekao zakup na 2 godine , dadoše POTVRDU za obradu na još jednu godinu ! JADNICI iz VLADINE HPK bili su u Povjerenstvu za vrijeme Milanovića i 2 puta Plenkovićima ! JADNICIMA iz VHPK , i POLITIČKOJ bagri , uključujući i Plenkovića , moj je prijedlog poznat za državnu ALI I PRIVATNU ZEMLJU ! Ministar poljoprivrede u sjeni , Đuro Japarić !
osijek 2012
prije 1 tjedan
Kod nas se nije nitko kandidirao jer smo VJEROVALI u dobrobiti komore kao institucije i nismo imali razloga sumnjati u drugacije. Sljedece izbore Više [+] vjerujte mi da nece biti tako. Po ko zna koji put smo naivno prevareni ali po pitanju ovoga i zadnji. A kada kazete da komora ne odmaže ( a ja kažem da odmažu i mogu dokazati) recite nam vi onda iz svoje perspektive kome je u interesu svake 3-4 godine poništavati natječaje o zakupima zemlje,ne objavljivati iste i mjenjati zakon u cijem pisanju su oni kao komora sudjelovali? Ja bi rekao da je u interesu njima koji su se upisivali na stotine hektara sa dva svjedoka i koji je godinama bespravno obrađuju dok drugi koji su bili posteni i cekali natjecaj su ostajali kratkih rukava i koji ni sada nemogu aplicirati jer ga nemogu docekati radi konstantnih izmjena zakona i mjenjanja i ponistavanja.
Marta Radić
prije 1 tjedan
U takvu komoru se ljudi neče ni javiti i kandidirati , to je njihovo demokratsko pravo. Demokratsko pravo je i da biraju ..hoče li biti član te Više [+] komore..Nažalost dekretom je kazano ...da si obvezan biti član te komore...E tu je greška...U demokratskom društvu nema dekreta , već izbor. Tako većina seljaka OPG bira svoje udruge , proizvođačke organizacije , saveze i dr. To su legitimna tijela koja predlažu , pregovaraju i dr unutar svojih sektora... Dekretom kazati da je komora legitimno tijelo SVIH poljoprivrednika..je potpuna bedastoča..S toga jasno zašto ide pljuvačina..
Gardunko
prije 1 tjedan
Farma Lužak, održavaju se izbori za parlament i u Sjevernoj Koreji. Štoviše ta država se službeno zove Demokratska Republika Sjeverna Koreja a znamo Više [+] koliko tamo demokracije ima. HPK je institucija dobro zamišljena ali ju čelništvo koristi isključivo za osobne interese a protivno interesima poljoprivrednika.Osim čelnicima komore ona je i odličan instrument vladajučoj partiji za razračunavanje sa "nepodobnim i neposlušnim" poljoprivrednicima i sprečavanje iskazivanja njihova nezadovoljstva radom vladajuče partije.
Farma Lužak
prije 1 tjedan
Kao prvo HPK je najdemokratskija institucija u RH. Svako ko se bavi poljoprivredom ima registriran OPG, obrt ili tvrtku može skupiti 10 potpisa Više [+] poljoprivrednika iz svijeta županije i kandidirati se za člana skupštine HPK. Uvjet je da si platio članarinu od 10 eura. Dakle ako tvoji susjedi daju glas na tajnom glasanju postanes član skupštine HPK. Nema tu nikakve veze,protekcije ili muljanja svako se može kandidati i biti izabran. Da je HPK ko i sveta vodica nismo sigurni da pomaže ali sigurno ne odmaže to stoji. Zato pitanje za sve Vas koji pljuljete po komori koliko Vas se je kandidirao na izborima za komoru?
osijek 2012
prije 1 tjedan
HPK NIJE PREDSTAVNIK POLJOPRIVREDNIKA I TOCKA. Hpk je leglo polumafijasa koje radi iskljucivo za vlastite interese i interese velikih. Rade po vec Više [+] uhodanom modelu novi ministar izmjena zakona blebetanje u prazno 4 godine dolazi novi ministar i ajmo sve ispocetka i BESPRAVNO rade tisuce hektara zemlje i uzimaju poticaj. Hpk je sudjelovala i u izradi postojeceg zakona i zbog toga im bivsa ministrica nije dala izmjenu koji su i kod nje probali progurati! Samo sada ce zube polomiti na ovoj izmjeni jer ce se ljudi pobuniti,ljudima je dosta zivotarenja i izaci cemo mi mali na ulice i objasniti sve u kameru!
Ivan Klasnić
prije 1 tjedan
Ovi iz HPK baš su uporni , kako se promjeni ministar oni " opletu " po njemu kako su poljoprivrednici jadni , kako nije dobar Zakon o poljoprivrednom Više [+] zemljištu , kako cijena pšenice treba biti kao u okruženju ( po ustaljenoj metodi pregovori o cijeni pšenice se vrše kada su mali poljoprivrednici već izvršili i predali pšenicu ) i da ne nabrajam dalje . Sve u svemu " KRIMINALNA ORGANIZACIJA " koju još ni jedan ministar poljoprivrede nije uspio " rasturiti " ( Jakovina je probao ali ovi su jači od bilo kojeg korova ) . Poslati ću dopis novom ministru dali bi se htio sastati i s nama - predstavnicima malih Udruga i malih OPG -a da čuje i naše probleme .
Marta Radić
prije 1 tjedan
U strateškom planu piše da će proizvodnja rasti do 2030 g. E sad pitanje što RH radi da se poveća proizvodnja. Radi na smanjenju poticaja , neuređeno Više [+] tržište , birokratska opterečenja i hrpu nameta poljoprivrednicima. Drugim riječima jedno napišu a mjere sve kontra , mjere ne za napredak već mjere za stagnaciju. E sad dođu brojke...pad proizvodnje ...mesa , mlijeka i svega drugoga. Tko je kriv za stagnaciju u proizvodnji hrane ZNA SE...nesposobni ljudi koji sprovode politiku. Još kada nadodate inflaciju te skupu proizvodnju i ogroman klimatološki rizik..tada dođete do zaključka....pa zar još neko vjeruje u poljoprivrednu proizvodnju...
slobodan rajić
prije 1 tjedan
Žetva je već "prošla" , koga briga. Najbitnije i zadnje u svakoj priči komoraša je naravno državno poljoprivredno zemljište koje pojedine Glave iz Više [+] Komore još nisu rješili, što je ranije objasnio i čuveni gosp. Đuro J. Sad će promjene zakona, sva prava dosadašnjim zakupcima bez obzira kako su i kad došli do zemlje, nema cjepanja cjelina, nema maksimuma, sad kad je ostalo malo velikih stočara sve njim dati, obavezno zaposleni agronomi,nema malih, nema mladih, nema lokalnih, samo Grupe i ulizice. Sve čine u korist Grupa, a pojedinci iz komore (znamo i koji) će biti zadovoljni mrvicama, što padne sa stola to je njihovo...
mali poljoprivrednik
prije 1 tjedan
Trebaju pozvati Pipunića iz Žita da im objasni kako oni formiraju cijene Trebaju pozvati Pipunića iz Žita da im objasni kako oni formiraju cijene
SASA FRANIC
prije 1 tjedan
do kraja lipnja je jos skroz malo vremena. znaci vec sada bi treble krenutu isplate. zato ne vjerujem u ovaj rok. a sto je s tom agencijom? zar nitko Više [+] nece snositi posljedice za ovakvu nesposobnost? bivsa ministrica koja je potpuna podkapacitirana stetocinja je nagradjena s jos jednim ministarstvom. a sto je s direktorom agencije i njegovim upraviteljima? zar ce te stetocinje poslje ovoga i dalje ostati u agenciji ?
Stanovnik ste Osječko-baranjske županije? Molimo ispunite kratki upitnik
Imamo kratku molbu. Želja nam je pomoći kolegama s Ekonomskog fakulteta u Osijeku i tu trebamo vas. Ako ste s područja Osječko-baranjske županije ispunite upitnik čiji je...
Otvorena je diskusija na temu: I maslinari traže sastanak s ministrom: Gdje su potpore i koliko ćemo uopće dobiti?
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
SASA u Italiji mafija ima nasuprot sebe državu , u u Hrvatskoj je na vlasti MAFIJA koja protiv sebe nema nikoga ! Pa shvati da su od 2001 do 2008 Više [+] Zakon za državnu zemlju kršile ; općine , gradovi i umjesto njih županije na NAČIN da u preko 180 lokalnih vlasti NIJE raspisan ni JEDAN natječaj za OPG ! I tako smo ušli u raspadajući IV REICH zvan EU sa samo 960 tisuća ha ! A , ja rekoh Pankretiću pa Mesiću 2001 , kao i vođama HSS seljačkog saveza da predloženi Zakon NEĆE na lokalnoj razini funkcionirati ! I Mesić ne odradi što je on predložio ! I umjesto da je politička MAFIJA na Golom otoku , radnom logoru JASENOVAC , dio su u POLITIČKIM penzijama , puno njih još u funkciji a dio u Ustavnom sudu HDZ i SDP ! Jebeš hrvatske birače !
SASA FRANIC
prije 2 tjedna
ne znam zasto ovo ima veza sa Maslinarima. pa nitko nije dobio potpore. to je kriminal izazvan nemarom. zaso je ona glupa bivsa ministrica uopce jos Više [+] na slobodi? i uz to ju toj stetocinji dali opet jedno ministarstvo da "vodi. a posebno zasto su direktor i voditelji APPRRa jos na slobodi?
Otvorena je diskusija na temu: Ured europskog javnog tužitelja u Vajdi, sumnja se na subvencijsku prijevaru
mali poljoprivrednik
prije 2 tjedna
Nije valjda da će dobrobit životinja imat vrijednost suvog zlata. Nije valjda da će dobrobit životinja imat vrijednost suvog zlata.
Otvorena je diskusija na temu: Osam starih i 4 nova zastupnika/ce ulaze u EU parlament, hoćemo li imati člana u Odboru za poljoprivredu?
SASA FRANIC
prije 3 tjedna
valjda nece ova pogana necist iz neMozemo u Poljooprivredu. a SDP je isti lijevi biootpad samo malo prikriven. jos je tu od otroda i Suica. sve Više [+] prirodna nepogoda.
Otvorena je diskusija na temu: Zatražen hitan sastanak s ministrom, kodeks otkupa, isplata potpora i protugradna obrana
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
Ne Ivane , ne mislim na tebe da si radio na razbijanju seljaka ! To je učinila HSS sa osnivanjem svojeg seljačkog saveza u Kutini ! Bio sam u Više [+] Kopanici i osnivač Udruge OPG Hrvatske - Život ! Predložio sam da se u STATUT ubaci da Udruga organizira sakupljanje 10 % potpisa birača kojim se Ne hrvatski sabor MOŽE PRISILITI da o BITNIM zakonima raspiše REFERENDUM ! U ime Udruge radio sam analizu postojećih zakona kao i članaka Ustava koji omogućavaju DRUGAČIJA rješenja ! Bitno je da Jakovina nije nikoga htio staviti u Povjerenstvo prilikom izmjene Zakona za državnu zemlju pisane pod njegovim vodstvom , već je stavio ekipu iz MARIONETSKE HPK ! Bitno je da sam u ime Udruge mogao javno reći u Emisiji za selo i poljoprivredu , da osnovana Agencija ne može taj veliki posao raditi iz Zagreba , da se mora ići na ŽUPANIJSKU razinu , a sa čime se složila i ravnateljica Blaženka Mičević i onda je otvorena ispostava u Sl. BRODU u kojoj sam ja dobio oko 2 ha na sramotan privremeni zakup od 5 godina ! **PROBLEM je što Udruge i HPK , nisu nikada definirali ŠTO ŽELE OD HRVATSKE POLJOPRIVREDE , a u kojoj je sve poznato , posebno od Radića i Srpsko - hrvatske agrarne reforme 1919 ! ** Od 1991 i prvog Zakona o poljoprivrednom zemljištu , Ministarstvo se stalno bavi izmjenama na štetu OPG ! **O PROMAŠENIM zakonima za PRIVATNU zemlju , progovorio sam ja 1995 , te Udruga OPG HRVATSKE - Život ! **Zahvaljujući AGROKLUBU više lista je na prošlim izborima bez izbora , odgovorilo i na PROMAŠENI Zakon o nasljeđivanju ! **Ovome treba dodati i PROMAŠENU dvostruku Austrijsku evidenciju zemlje , a o kojoj je i general Vrbanac govorio na Agroklubu ! ** Ja sam svoj prijedlog javno napisao Tuđmanu 95 i te iste godine kao ne partijski kandidat to javno rekao ! 1. da se dio državne zemlje ustupi poljoprivrednim poduzećima , a ostala da ide na prodaju OPG ! 2. da se državnim programom u 5 do 10 godina na bazi državne i privatne zemlje formiraju KOMERCIJALNI OPG koji bi se nasljeđivali ili prodavali kao tehnološke i dohodovne cjeline , a što je POVIJESNI prijedlog u PRIMITIVNOJ Srpsko - hrvatskoj poljoprivredi ! **IZUMIRANJE sela počelo je u brdskoj Slavoniji 1945 ! Nije se išlo da se formiraju DOHODOVNIJI OPG , već smo 2021 IMALI 195 IZUMRLIH sela 1 ** Od 1945 GUBIMO i poljoprivredno zemljište , zarastanjem u šikare , za stambenu i vikend izgradnju , za infrastrukturu ; autoceste , ceste , kanal Dunav - Sava , itd ! ** I da zaključim Hrvatska ima 2 izbora ; 1. nastavak postojećeg stanja . 2 . HRVATSKA AGRARNA REFORMA - Strategija razvoja poljoprivrede , koja ZNAČI PAKET ZAKONA ! Pa ako ima RAZUMNIH u civilnom sektoru , ovo se MORA tražiti od Plenkovića i KRIMINALACA U Ne hrvatskom saboru , jer je njihov SLUGANSKI doprinos poznat od 1536 kada su SLAVONCI JAVNO STALI NA STRANU TURAKA i poput PUBLIKE čekali da TURCI poraze razjedinjene Mađarske i hrvatske FEUDALCE i da se onda promijeni položaj KMETOVIMA ! ***2024 opet vidimo IGROKAZE u Ne hrvatskom saboru koji za mjesec dana ide na poduži LJETNI odmor ! Penava lupeta o nebitnim stvarima , a uzeše resor poljoprivrede i neki novi demografije i iseljeništva ! Ne vidim motiv da se više Hrvata vrati jer je ovo državica za PETU ligu , a u poljoprivredi smo u seljačkom sektoru u velikom dijelu za MUZEJ !Danas je Antunovo u dijelu Sl. Broda , malo ćemo pojesti hrvatskog odojka , nešto i popiti , moram prošetati i u Sud po kojim šećem 25 godina u Tuđmanovoj & Račanovoj KARIKATURI od državice !
Ivan Klasnić
prije 2 tjedna
U pravu ste da znam dosta toga , a sada ću Vam reći i zašto znam , i zašto sam neke prijavio DORH-u još2013 g. kao 2015 i 2020 g. Na moju i Vašu Više [+] žalost još ništa od toga , iako sam nedavno dobio od USKOK-a da je postupak u tijeku ( strpljen-spašen , kako bi stari ljudi rekli koji su od nas bili puno pametniji , ali ni tada nije bilo sloge kao ni sada ) . Ne znam Đuro na što si mislio kada si napisao- ja znam za razbijanje da se seljaci organiziraju . Ja i ti više puta smo bili na istim sastancima , i nekim tiskovnim ispred Udruge OPG-hrvatska-ŽIVOT . Ne znam dali si bio na osnivačkoj Skupštini OPG-ŽIVOT u Velikoj Kopanici , gdje sam bio za osnivanje jedne takve Udruge , ali i gdje sam kritizirao kako se vodi sami tijek osnutka te Udruge ,gdje je Ružica Vukovac bila predsjednica osnivačke Skupštine i gdje je odmah krenulo krivim putem . Kao prvo nisu se mogli dogovoriti tko će biti predsjednik Udruge , onda su se određena gospoda povukla u jednu prostoriju i nakon pola sata kašnjenja same Skupštine dogovor između njih je bio da Laslo bude predsjednik , na što sam se ja pobunio i još neki članovi . Poslije završetka Skupštine zamolila me novinarka iz Glasa Slavonije za izjavu pošto sam vodio polemiku na Skupštini ( učestvovao sam na više osnivačkih Skupština i znam kako ide protokol , dok je na ovoj sve bilo dogovoreno bez znanja većine nas koji smo platili članarinu i koji smo imali pravo predlagati , birati i biti birani ) i gdje je me pitala što očekujem od nove Udruge . Odgovorio sam da Udruga neće dugo trajati iz razloga što su gosti bili iz HPK i pošto je Laslo bio izabran za predsjednika , osobno protiv njega nemam ništa ali sam smatrao da je na čelo nove Udruge trebala doći mlada školovana osoba bez " repova " . Bez obzira na sve to bio sam aktivni član IO ispred BPŽ i smatram da sam pošteno odradio svoj mandat inače me ne bi predložili za Laslovog nasljednika kada se on odlučio povući . Moj uvjet je bio da prihvaćam biti predsjednik da se Udruga ne ugasi , ali pod uvjetom da prvo pogledam knjige Udruge ( registar članstva i financije koje sam dobio od knjigovođe ) . Kada sam detaljno sve pregledao i ustanovio da je sam Statut nedorečen , da je članstvo upola manje nego se u javnosti prikazivalo i da je novac trošen ne transparentno . Kada sam to predočio na slijedećem IO i kada sam rekao da pod takvim okolnostima ne želim biti predsjednik Udruga se brzo ugasila . Ako si mislio reći da sam ja razbio seljake onda me ne poznaješ dobro . Za sada toliko .
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
Da Ivan zna dosta toga , a ja znam za razbijanje da se seljaci organiziraju ! Isto znam da 3 OPG mogu osnovati udrugu OPG u koju se može učlaniti Više [+] svih 100 i više tisuća OPG ! OPG SE NE ŽELE ORGANIZIRATI ! Pomogao sam Laslu da se osnuje Zajednica udruga seljaka Slavonije i Baranje ! U Zagrebu je napisan STATUT za Savez udruga Hrvatske u kojem je HSS tražio da njihov slugan bude predsjednik , pa se nije išlo na osnivanje SAVEZA !I onda ste vi iz HSS 1999 osnovali Hrvatski seljački savez i sa vama su kočijašili ; Kolar , Grivićić i Kuterovac , dok je PANKRETIĆ pravio štetu šutjeli ste ! I onda ste osnovali HPK sa Grivičićem na čelu i od tada ste MARIONETE SDP pa HDZ !
Gardunko
prije 2 tjedna
Ivane Klasnić, vidim da ste dobro upučeni o kakvom se tu korumpiranom ološu u HPK radi. Potpisujem svaku vašu napisanu riječ. Samo da tu dodam još da Više [+] nam novoizabrani ministar iz dana u dan pokazuje da je glup ko' stup i uz ovakve korumpirane predstavnike seljaka slijedi nam katastrofa epskih razmjera.
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
mali poljoprivredniče u Hrvatskoj ima nešto preko 14 tisuća OPG koji plaćaju mirovinsko i zdravstveno osiguranje , većini nas do 100 i nešto tisuća Više [+] OPG u Upisniku poljoprivreda je sporedni posao ! HRVATSKI OPG NE ŽELE SE ORGANIZIRATI ! Osim toga političari imaju svoje JUDE koji su spriječili POKUŠAJ nekoliko nas da se OPG organiziraju ! Potrošili smo puno vremena , a dio nas i novaca u tom pokušaju ! Što se mene tiče vlasnike OPG NE TREBA ŽALITI u Hrvatskoj ! Glupo je više oko toga pisati ! KIŠA pada pa ne kosim travu u voćnjaku ! Moram nešto odraditi za sud po kojem u Tuđmanovom SRANJU šećem preko 24 godine radi LAKRDIJAŠKIH zakona pisanih u Beču , Beogradu i Zagrebu ! Vi koji ste mlađi od 40 godina , NAPUŠTAJTE ovo SRANJE , sa 2 plaće u INOZEMSTVU moći ćete živjeti , imati ćete i veću osnovicu za mirovinu , a time i mirovine ! JER sa Plenkovićem koji LUPA novce iz EU u infrastrukturu i MRTVE kapitale , NĆE biti promjena na bolje , a u trećem njegovom mandatu DABRO ne radi NIŠTA da bi se LAKRDIJAŠKI zakon za državnu zemlju po hitnom postupku mijenjao ! Jasno ne radi ništa ni Penava , LUPETA u zadnje 4 godine !
mali poljoprivrednik
prije 2 tjedna
Nitko neće za nas ništa uraditi ukoliko se sami ne angažiramo.Ovakva hpk nam sigurno neće ništa pomoći,a sam ministar je već vjerovatno zatrpan Više [+] sastancima od strane velikih igrača.Tko će ga uputiti u probleme običnog malog seljaka?Možda čovjek i ima dobre namjere,ali bi seljaci morali biti organizirani i definirati svoje prijedloge.Bojim se da ovako nikada nećemo na zelenu granu i da se ništa bitno neće promijeniti.Pogledajte za primjer cijene na burzama i usporedite sa kotacijama cijena Žita,a tako će biti i na jesen.Psi laju,karavane prolaze i sve po starom.
osijek 2012
prije 2 tjedna
Tako je ivane sve do jednog sitne duse prodane za sitnis ministarstvu,koje po potrebi istog izađu u medije sa nekim unaprijed smisljenim scenarijem Više [+] malo blebecu i povlace se u svoje odaje grickati nagradu od ministarstva. Ministar sto se mene tice moze biti sa 4 razreda osnovne skole samo ako bude POSTEN i ako STANE IZA SVOJIH POLJOPRIVREDNIKA ne na nacin da ide i obilazi gdje led pada nego zaista da se spusti među nas male i krene raditi promjene! Nazalost nije upucen prvi korak je trebao biti ulazak u racunovodsvo i reci imate 7 dana da uplatite svima sav poticaj. Ako se podaci nisu ucitali jos raspodjeliti ljude i odrediti rok 7 dana. A onda skinuti rukavice i izaci na sake sa svakim tko ponizava hrvatskog seljaka pocevsi od uvoza preko otkupa do svih ostalih.
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
Ivane , ni tata Mato Brloši nije uspio riješiti državnu zemlju , a neće sa zakupom do 15 godina ni sin ! Sina Vrakića izvozali su na nekoj mjeri za Više [+] mehanizaciju , a ni tata Antun nije uspio trajno riješiti državnu zemlju ! Udrugu OPG Hrvatske - Život , vlasnici OPG nisu masovno htjeli prihvatiti , pa je uzalud dio nas tu potrošilo vremena ! Tri fizičke osobe mogu osnovati udrugu , pa ako ima zainteresiranih neka osnuju UDRUGU ZA ISELJAVANJE MLADIH VLASNIKA OPG ! Sigurno bi ovo podržao Penava i njegovi ministri za poljoprivredu i nekakvu demografiju ! U državici u kojoj smo 2021 počevši od SLAVONIJE imali 195 IZUMRLIH sela , preko 80 sa samo JEDNIM stanovnikom !A , moj sin doći će na godišnji iz NJEMAČKE radi svatova , pa ću mu pokazati POTVRDU kojom mi dadoše da radim još jednu godinu zemlju u vlasništvu TUĐMANOVOG - HDZ - Račanovog SDP , SRANJA koju priznaše kao RH ! Da Bog da , da što prije NESTANE ! Dio Mađarima , dio Talijanima !
Ivan Klasnić
prije 2 tjedna
Pošto trenutno pada kiša i nemam pametnijeg posla , i pošto sam " veliki pobornik HPK " evo i mojih par komentara o požrtvovnom , iscrpljujućem i Više [+] volonterskom radu pojedinih članova HPK koji su pretežno " nekakvi " predsjednici u samom vodstvu kao i odborima . Kada malo bolje pogledam samo ustrojstvo HPK onda nije ni čudo što ih 99 % poljoprivrednika smatra uhljebima , parazitima , tajkunima itd. Mene da se pita ja bih malo drugačije izabrao vodstvo i to redoslijedom . 1) Predsjednik HPK - sin od Brlošića ( da tradicija ostane u obitelji , a imao bi i besplatnog savjetnika kako se kuća kući ) . 2)Predsjednik-istočna regija- jedan od Vrakićevih sinova ( pošto je Vrakić već " istrošen " ) . 3)Predsjednik Odbora za mljekarstvo -Zdenko Moćnik ( Rešetar se na zadnjim prosvjedima mljekara nije baš iskazao , izborio se samo za jednog ili dva robota za mužnju krava koje je zadržao za sebe , dok smo mi ostali dobili kazne od policije ) . 4)Predsjednik svinjogojstva je trebao biti Darko Grivičić koji je od Pankretića i Čobankovića dobio koncesiju oko 850 ha. državnog poljoprivrednog zemljišta ( bivše Jasinje ) po cijeni od 310 kn po ha . ( od 2006 - 2022 g. ) na rok od 30 g. na Ugovor koji u drugom članku Ugovora obvezuje Grivičića da ima farmu svinja - od prasilišta do tovilišta ( nisam baš upućen koji je potreban broj svinja za jedan ha ) . Kada bi to ispoštivao ( a meni su 2020 g. na sastanku kod Majdaka obećali da u roku tri godine ako ne nabavi svinje raskidaju Ugovor - postoji pisani dokaz ) . mislim da bi bio najveći svinjogojac u RH , a možda i šire . Vidim montira 4 velika silosa , pa možda i nabavi svinje . 5) I na kraju Pranjić ( zvani KAMILICA- ako se sjećate njegove izjave kada je rekao da su prosvjedi evropskih poljoprivrednika KAMILICA spram naših koje je trebao organizirati , a nije ) . Ja da sam dao takvu izjavu a da nisam održao riječ , odmah bih dao ostavku na sve funkcije , i zavukao bih se u mišju rupu da me nitko ne vidi , a ne pričao gluposti putem medija . Isto tako primjetio sam da ima dosta bivših članova Udruge OPG-hrvatske-ŽIVOT koji su " našli " mjesto pod suncem , a iste te osobe su bile protiv ovakve komore kakva je ( posjedujem zapisnike IO gdje je sve vidljivo ) . Pošto ja nisam kao " SUNCOKRET " mnogima ne odgovaram .
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
mali poljoprivredniče i ostali , nakon što su donijeli Zakon o HPK , dio podobnih iz HSS - SELJAČKOG SAVEZA išli su na OSNIVANJE HPK i donošenje Više [+] STATUTA ! STATUT sada donosi SKUPŠTINA ili ga mijenja , a u SKUPŠTINU su za vrijeme COVIDA putem interneta izabrani VEĆINOM novi hrvatski VELEPOSJEDNICI koji se onda bore za SEBE ! **Vidite da su prošle godine i putem AGROKLUBA iznijeli primjedbe ministrici Vučković VEZANO ZA Zakon o poljoprivrednom zemljištu , jer ih sada BOLI što lokalne vlasti PROGRAMOM mogu smanjiti površinu koju pojedinac može dobiti ! ***SVI na INTERNETU možete PROČITATI Zakon o HPK i STATUT ! ***Članak 42 Ustava ; Svakom se priznaje pravo na javno okupljanje i mirni prosvjed u skladu sa zakonom ! HPK NEĆE u Statutu napisati da organizira i javna okupljanja za probleme u Hrvatskoj ili na nivou EU ! Članak 87 , skraćeno ; Sabor može raspisati REFERENDUM o prijedlogu zakona VLASTITOM odlukom ili na zahtjev 10 % birača ( potpisa ) ! HPK NEĆE napisati ; da organiziraju sakupljanje 10 % potpisa samostalno ili u suradnji sa sindikatima i udrugama ! **Pokraj sadašnje SKUPŠTINE i Jakopovića , Plenković i zastupnici mogu MIRNO spavati i raditi na daljnjem UNIŠTAVANJU poljoprivrede i SELA ! **Znam da čita što pišem i dio ljudi iz Skupštine VLADINE HPK , pa ako ima poštenih ili ako se ne boje , neka ODGOVORE ; Zašto neće mijenjati STATUT ?
mali poljoprivrednik
prije 3 tjedna
Đuro;problem je kažeš statut,a tko donosi ststut?Najveći problem je što su u upravni odbor instalirani predstavnici krupnog kapitala,a oni gledaju Više [+] samo svoj interes i ostvare ga uz interne digovore sa politikom..Njima odgovara statut u kojem nema prosvjeda,jet bi ti prosvjedi ,izmađu ostalog,bili prema njima organizirani.Jakopović i ti pojedinci su ugurani u hpk uz blagoslov vladajuće garniture i oni opstruiraju ono malo časnih ljudi koji nešto pokušavaju u hpk.Dosadašnja ministtica je bila iz vladajuće garniture,pa se prema njoj nije smjelo đonom,što se kaže niz dlaku.Sada je došao novi ministar,pa su odjednom postali glasniji,ali opet se taktički određuje sastanak kada prođe baka sa kolačima i pokupe nam pšenicu za male pare.Kako Đuro kaže hpk je zamišljena po dobrim zakonima,prepisanim po nekim europskim standardim,ali kod nas se sve iskrivi i prilagodi pojedinim interesnim gruoacijama.Trebali bi se svi učlaniti kada se budu birali novi članovi upravnog odbkra i riješiti se ubačenih trulih jabuka,zajedno sa predsjedavajućim kojeg su postavili.Tek tada hpk može pistati glasnogovornik hrvatskog sela i seljaka,te štiti njihove interese.
Đuro Japaric
prije 3 tjedna
osijek 2012 , dok je HSS bila oporba u Kutini su osnovali Hrvatski seljački savez ! Umjesto o problemima pričali su viceve na osnivanju !2001 HSS Više [+] postaje u većini sa SDP , a njihov > Seljački > savez radi na OBRANI Pankretića i štete koju je radio ! Budući da seljake nisu uspjeli PODJARMITI kroz svoj savez idu na donošenja Zakona o hrvatskoj poljoprivrednoj komori , za čijeg je predsjednika instaliran Darko Grivičić , dokazani borac za osobne boljitke !Imali su za predsjednika šutljivog Matu Brlošić , poznajemo se , pa sada po drugi puta Jakopovića !ZAKON o HPK , po meni je dobar ! PROBLEM je STATUT , a da me razumijete u STATUTU HPK , nije predvidjela da bude ORGANIZATOR mogućih PROSVJEDA za probleme u RH i na NIVOU EU ! Nisu predvidjeli ni da SAKUPLJAJU mogućih 10 % POTPISA kojim se NE hrvatski sabor MOŽE natjerati da RASPIŠE referendum o bitnim zakonima ! NISU PREDVIDJELI ni postupak kako da se TRAŽI izmjena ili ukidanje nekih zakona ! SUDJELOVALI su za vrijeme Milanovića i dva puta Plenkovića kod pisanja IZMJENA Zakona o poljoprivrednom zemljištu , PROMAŠENOG za OPG ! HPK treba UKINUTI jer SKUPŠTINA , predsjednik i Upravni odbor , NEĆE ništa bitno tražiti za PROMJENE u hrvatskoj poljoprivredi !
osijek 2012
prije 3 tjedna
I to su razlozi iz kojih sam izgubio povjerenje u hpk i koje ce tesko u mom slucaj vratiti. Kad mi je bila muka kada nisam imao pomoc sa nijedne Više [+] strane kada su mi sva vrata bila zatvorena a znao sam da pravilno razmisljam kada sam samo trebao pomoc u obliku da me netko saslusa i kada sam trazio eto pomoc u vidu da im ukazem na nepravilnosti i nelogicne stvari koje se dogadaju od njih sam dobio samo poklopljenu slusalicu i ingorirane poruke. Da nista nisu poduzeli po tom pitanju samo da su me saslusali bio bi im zahvalan!
osijek 2012
prije 3 tjedna
Đuro u 5 situacija kada je hpk trebala stati iza malih poljoprivrednika u svih 5 je stajala sa strane gledala i sutila i podrzavala ono sto Više [+] ministarsvo radi bez obzira sto to nije bilo ispravno..osobno sam ih zvao molio za kontakt pisao bezbroj mailova u kojima sam prilagao dokaze! Sve sto sam dobio od njih je to da mi se na nijedan poziv nisu javili,na niti jedan mail odgovorili a bilo ih je STOTINE! Jedino su mi poslali opomenu za placanje clanarine! Ta ista komora bi trebala prva reci ministarstvu stanje sa terena i prva prenjeti informaciju da pomoc za psenicu u iznosu od 135€ NISMO dobili,da nije pravedno da podnosimo iznova zahtjeve i pomoc dobijamo nakon DVIJE GODINE u tri rate!!! Ta komora bi takoder trebala pitati ministarstvo gdje je zapelo sa obecanjima iz vremena africke kuge svinja! Ta komora bi se prva trebala boriti za povecanje iznosa poticaja u skladu sa inflacijom! Ta komora bi prva trebala traziti pravedno i tocno tumacenje zakona i zpp-a a ne da nama odgovor iz ministarstva na predavanju bude eto kad bi vam mi odgovorili vi bi iskoristavali sustav! Ta komora je prva koja bi trebala reci nije u redu da ljudi za 2023 godinu poticaj nisu dobili u 6mj 2024 godine! Ta komora bi trebala biti glas poljoprivrednika i realno stanje terena! Ta komora neradi svoj posao i ne stiti malog poljoprivrednika! Volio bi da mogu reci da imamo jaku i stabilnu komoru koja stoji iza svojih ljudi jer samo tada bi se nas glas mogao cuti i samo tada nas se nebi moglo ignorirati kao sto se radi zadnjih 10 godina!
Đuro Japaric
prije 3 tjedna
osijek 2012 i ostali , poznajem više članova Skupštine HPK i neke u Upravnom odboru ! U Skupštini su većinom novi hrvatski veleposjednici , od kojih Više [+] dio rade ratarske kulture ,a neki imaju više stoke , pa slijedom toga to stavljaju u prvi plan ! Član Skupštine je i bivši ministar Pankretić u Vladi Račana pa Sanadera , čovjek koji je PROMAŠIO sa izmjenom Zakona za državnu zemlju i izmjenom Zakona o poticajima na štetu malih i tako smo u EU ušli sa samo oko 960 tisuća ha i minimalnim stočnim fondom !
osijek 2012
prije 3 tjedna
Hpk je mafijaska organizacija koja je u sluzbi velikih igraca. Hpk je skupina parazita i reketara koji sisaju malog poljoprivrednika. Hpk nije NIKADA Više [+] stala iza malog poljoprivrednika,hpk-u se mali poljoprivrednici gade i iskljucivo komuniciraju sa malima po pitanju toga da nam posalju opomene za placanje reketa. Hpk organizira jednom godisnje bal vampira na kojem se sastanu da utvrde kako da pogoduju velikima. U hpk sjede ljudi dusevnog stanja septicka jama. Jer drugacije se nemoze opisati ova VELEIZDAJA na svim poljima od strane njih koji bi trebali biti prvi na liniji obrane i nas glas. HPK NIJE MOJA KOMORA
Velimir Komericki
prije 3 tjedna
Poljoprivreda je pacijent kojem je hitno trebala transplatacija prije par godina,oni zakazuju operaciju za 13 dana,i to na mrtvom pacijentu. Očito da Više [+] se pripravnici nauče "poslu".
Marta Radić
prije 3 tjedna
Odakle sada problemi...hvalili bivšu ministricu da radi dobro..očito iza nje ostao kaos. To vam je to kad se vatrogasnim mjertama gasi požar , Više [+] umjesto preventivnim i strateški dugoročnim. Bilo takvih sastanaka prije izbora , obečali brdo pomoći , isplatu potpora do uskrsa..strategiju svinjogojstva , izmjene strateškog plana , kaže Plenković nikad toliko novca u poljoprivredi...a sada poslije izbora MUK i TIŠINA...
Đuro Japaric
prije 3 tjedna
Vladina HPK ima Skupštinu koju moraju održati najmanje jedan puta godišnje ! Imaju Upravni odbor i predsjednika ! Odbor za ratarstvo nije ništa , Više [+] osim da skupina ratara koji imaju veće površine govori o ratarskim kulturama !
Drazen Borovicka
prije 3 tjedna
Ako je nešto hitno onda je taj sastanak trebao biti danas ili najkasnije sutra!!! Ovaj tekst nema smisla kao što ni taj "hitni"sastanak nema nikakvog Više [+] smisla, do tog datuma će 90% žetve biti završeno i roba spremljena u silose!! A za potpore nemojte više ništa ni pisati, mislim da je svima jasno da smo prevareni i da od potpora neće biti ništa, jer gospoda su"pretrpana"poslom za koji inače redovno primaju plaću i nikome ne moraju odgovarati za svoje propuste. Mi smo svoje obveze prema agenciji odradili na vrijeme i onako kako su oni to tražili!!! Mi poljoprivrednici i tako ništa ne radimo, živimo od potpora i samo kukamo, očitno nismo potrebni ovim političkim elitama, koje nas ni ne vide iz svojih brzih crvenih automobila.
TinkiVinki
prije 3 tjedna
Vidi ti ovo kako se oni brinu za nas! Gospodo žetva ječma na istoku i u baranji sa današnjim danom je na 80 do 90% završena ako ova najavljena kiša Više [+] prođe u petak kreče žetva pšenice a do 24.6 vjerujem da če bit i žetva pšenice pri kraju i pojeo vuk magare toliko o tome! Stara kineska NEMOJ SE ZNOJIT DOK RADIŠ VEČ DOK SE POGAĐAŠ POSAO!
Otvorena je diskusija na temu: Objavljen je natječaj za provedbu intervencije 76.01, na raspolaganju 13 milijuna eura
Damir Senj
prije 2 tjedna
Matko Nikolić Sada ide po novome, za ovu će godinu HPK-a isplačivati potpore kroz članarinu i fondove koje rade za sebe. Matko Nikolić Sada ide po novome, za ovu će godinu HPK-a isplačivati potpore kroz članarinu i fondove koje rade za sebe.
Matko Nikolić
prije 2 tjedna
Zar nije sramota da raspisuju natječaj za ovu godinu, a za prošlu nisu još isplatili niti centa. Meni konkretno 40 dana u agronetu stoji da sam u Više [+] obradi. Zamislite koliko im triba da obrade sve.
Damir Senj
prije 3 tjedna
Hdz zlocinacka organizacija Točno tako država ispunjava obveze, koje mi moramo plačati. Znači oni kradu a ti plati. Hdz zlocinacka organizacija Točno tako država ispunjava obveze, koje mi moramo plačati. Znači oni kradu a ti plati.
Hdz zlocinacka organizacija
prije 3 tjedna
U prijevodu drzava ne ispunjava svoje obveze, ali isto ocekuje od svojih drzavljana. U prijevodu drzava ne ispunjava svoje obveze, ali isto ocekuje od svojih drzavljana.
Damir Senj
prije 3 tjedna
KOŠTICA Imam frenda koji radi u osiguravajučoj jednoj kuči. Pa mi sam rekao može ali platiš ne 30% ti a ostatak agencija jer im agencija nije ništa Više [+] platila. Kad se zvalo agenciju po tom pitanju tada su se čudili i kak to nemože biti. Tako da sam ja odustao od osiguranja jer taj dio od 70% nikad od agencije nečeš vidjeti. Ako ti agencija i uplati ponovo neče biti 70% jer će kao i na svaku uplatu oko poticaja odmah obračunati kompezaciju ( a kod agencije je kompezacija dug kojega mnogi mi nemamo a dužni smo im kao da dobivamo kredit a ne potpore ) ovisi kako kome uspiju obračunati kopezaciju, tako da kod mene odmaknu na potporama koliko sam izračunao od 2000 do 3000€ a niko od njih nezna kakav to dug prema njima imam.
KOŠTICA
prije 3 tjedna
Osiguravajuće kuće za lanjsku godinu nisu dobile od agencije niti centa i sad ne žele niti ćut za osiguranje preko te mjere. Morate sami platit 100% Više [+] osiguranje i čekat dali ćete dobit povrat od 70% nazad. Ja molim AGROKLUB ili nekoga da pita tu istu agenciju zašto nisu isplaćene potpore u 100 postotnom iznosu. Za stoku je isplaćeno jedva 50 % posto. Šta se čeka? Koji je datum?
Damir Senj
prije 3 tjedna
Hdz zlocinacka organizacija Ovo ti je mjera za koju ne žele čuti ni osiguravajuče kuče jer ni oni nisu dobili onaj svoj dio 70% od agencije, več po Više [+] novom ti policu platiš 100% a od agencije tada traži da ti povrate taj dio od 70% pa da si pokriješ taj dio osiguranja isplata ide kao i poticaji 10-15 dana svaki mjesec u godini. Takve odgovore dobije moj prijatelj kad zove kad će poticaj a odgovor uvjek isti 10 - 15 dana. Več tako od 15.4 a para na računima nigdje od potpora. Morat će nešto drugo izmisliti za novo laganje ljudima.
Hdz zlocinacka organizacija
prije 3 tjedna
To je mjera za osiguravajuce kuce, a ne za poljoprivrednike. I kad bude stete skoro nista se ne dobije jer ima puno sitnih slova u ugovoru. Više [+] Osiguranje ne pokriva stetu vjetrom koja je glavni uzrok stete uz led. Da ne pricam da ne priznaju stete od mraza na trajnim nasadima ranije od 15.04
Otvorena je diskusija na temu: Dabro: Činimo sve kako bi poljoprivrednici što prije obnovili svoje proizvodne potencijale
Damir Senj
prije 3 tjedna
Ima nešto iz članka, a koje je to povjerenstvo za procjenu štete. Prvo previše njih nije osiguravalo usjeve jer su osiguravajuče kuče tražile Više [+] plačanje od poljoprivrednika 100% iznos a nisu pristale na onaj dogovoreni 30% seljak 70% iz agencije. Znači štetu će dobiti oni koji su osiguravavajučoj kuči odmah iskeširali za policu 100% bez 70% pomoči agencije, a kao navodno kasnije će ovaj dio od 70% agencija uplatiti seljaku a ne više osiguravajučim kučama. Očito da agencija nije ni osiguravajučim kučama plačala ovaj dogovoreni dio od 70% kao i nama ovo odugovlačenje sa poticajima. Obačanje ludom radovanje za isplatu štete, da neče dobiti niti za kutiju šibica.
Gardunko
prije 3 tjedna
Svjestan sam da i nemamo neku alternativu na izborima i da je politička arena jedna velika močvara ali na primjerima iz moje općine vidim da nešto Više [+] nije u redu sa našim narodom. Evo naprimjer prije desetak godina počela je obnova zgrade osnove škole u selu i trajala je punih 6 godina zbog malverzacija našeg načelnika općine i njegovog kompanjona koji je izvodio radove. Radovi su plačeni dva puta, zgrada je puna nedostataka a cijelo to vrijeme su nam djeca išla u školu po šupama bez grijanja i klimatizacije. Takvih primjera korupcije i skandala u našoj općini je bezbroj ali isti načelnik suvereno vlada općinom od 1997.g. do danas.
Đuro Japaric
prije 3 tjedna
Gardunko , problem je što u Hrvatskoj nema alternativa ! 2001 većina je formirana pod vodstvo SDP na čelu sa komunističkim besposličarem Račanom Više [+] !Nastavili su PROGRAM pljačke pod šifrom privatizacija , pa prvi su prodali dio INE ! U poljoprivredi Pankretić radi PROMAŠAJ sa izmjenom Zakona za državnu zemlju i Zakona o poticajima . 2003 NAMEĆU Plagirani BEOGRADSKI Zakon o nasljeđivanju ! Nakon Račana HSS je i u većini HDZ i Pankretić je tu ponovno ministar poljoprivrede do Čobankovića ! Nakon toga SDP pod vodstvo BESPOSLIČARA Milanovića ima većinu ! Jakovina ZABRANJUJE raspolaganje sa državnom zemljom LOKALNIM vlastima i idu na osnivanje AGENCIJE i PONIŽAVANJE OPG sa privremenim zakupom na 5 godina ! Plenković i Tolušić UKIDAJU Agenciju i ponovno vraćaju raspolaganje sa državnom zemljom na LOKALNU razinu i OPET lokalne vlasti i Ministarstvo krše Zakon za državnu zemlju ! **Ministru Dabri SLUGANI Pešte , Beča , Beograda , i ova BAGRA u Zagrebu od 1991 NISU osigurali ZAKONSKE a ni ekonomske uvjete za razvoj poljoprivrede ! PENAVA zna da se MORA pisati PAKET zakona za HRVATSKU agrarnu reformu - STRATEGIJU razvoja poljoprivrede , ali ON i njegov ministar o tome ŠUTE !
Gardunko
prije 3 tjedna
Svaka čast Hdz zločinačka organizacijo!Malo ljudi želi priznati da su bili zavedeni i da su pogriješili! DP je ogranak HDZ -a i bio je uspješan mamac Više [+] za razočarane glasače HDZ-a.Ne bi me iznenadilo da danas Bartulica izađe pred novinare sa izjavom da ga mama još uvijek doji. Ako stvarno netko misli da ova vladajuča ekipa može napraviti nešto pozitivno za RH mora hitno liječniku!
Đuro Japaric
prije 3 tjedna
osijek 2012 i ostali , svatko vidi da imamo sve gore klimatske uvjete , a političari ništa ne poduzimaju ! Osiguravajuća društva nisu rješenje ! Više [+] RJEŠENJE je FOND ZA POMOĆ ! Sa njime može upravljati Ministarstvo , smo treba naći osobe za procjenu štete ! Hdz , mačići se omace slijepi , pa im se kroz neko vrijeme otvore oči pa progledaju ! Prošle godine na AGROKLUBU rekao sam da među političarima imamo JEDNOUMNU koaliciju kad je riječ o poljoprivredi ! U jednoumne spada i Vladina HPK ! Najkraći sam komentar napisao vidjevši uništene vinograde ; ZA PLAKATI ! Uništena je i loza za iduću godinu ! NIKADA nisam vidio takvo uništenje od leda ! Imam voće , plantažu božićnih drvaca , tu je štete ove godine bilo od PREVELIKIH minusa , smrznuli se PLODOVI i većim dijelom opali ! BOŽIĆNA drvca djelomično su mladi izbojci IZMRZNULI , srećom imam dobar položaj ! IZBOJCI smrznu kao ORAH ili KRUMPIR i onda se biljka pati da IZRASTE novi izbojak , ALI to je tek za IDUĆU godinu ! Za sat i nešto IDEM prskati krumpir ( PAMJENJAČA ) , paradajz i jednu vrstu BOŽIĆNIH drvaca !
Hdz zlocinacka organizacija
prije 3 tjedna
Ja sam za DP glasao ali sve mi se cini da bolje da sam doma ostao. Nema silovite reakcije kakvoj sam se nadao, izabrali za ministra nekog lika sa Više [+] kupljenim fakultetom u Bosni. Hdz iz pripitomio i prilagodio svojoj lopovskoj politici u par tjedana. Alo ministre pa poticaji kasne mjesecima, ljudi obavili sjetvu sa tko za kakvim trikovima. Kako vas nije sramota davat izjave po televiziju u nekom laganini tonu? Ljudi su ocajni, a vi ste najavljivali prije izbora atomske promjene, gdje je to sad? Seljaci nemaju vremena, uskoro ide vas dugi godisnji. Penava sad si dobio moj glas i vise nikad. PS onaj Bratulica kojeg hrani mama od sto godina vas je prokazao kakva ste stranka. Cast iznimkama ali vi ste mali Hdz. Jao kako me sram da sam vam dao glas
SASA FRANIC
prije 3 tjedna
sve je to dobro, ali ministre pogledajde da agencija niti poticaje ne isplacuje? zar se nece rastjerati ta bagra koja je do toga dovela tu agenciju ? sve je to dobro, ali ministre pogledajde da agencija niti poticaje ne isplacuje? zar se nece rastjerati ta bagra koja je do toga dovela tu agenciju ?
Gardunko
prije 3 tjedna
Obečanje ludom radovanje! Ovog ministra 3 ili 5 uopče ne shvačam ozbiljno. Primjer iz mog sela Garčina: 19.07.2023. nas je zadesila ona strašna Više [+] oluja,ogromna šteta je nastala na stambenim objektima. U Prosincu prošle godine županija je uplatila u općinski proračun oko 780.000,00€, najviše od svih općina u županiji da se isplati odšteta stradalnim obiteljima. Do dana današnjeg nitko nije dobio ni centa ali zato razmetni sin načelnima općine troši kao da sutra ne postoji. Probajte zaključiti sami gdje je nestao novac.
osijek 2012
prije 3 tjedna
Pa đuro od tih prikupljenih sredstava 90% bi otišlo na plaće ravnatelja fonda zamjenika službenih auta potrošnih materijala plaće osoblja voditelja Više [+] podružnica materijala za rad a mi bi dobili još jednu obvezu vise podnošenja papira slikanja i dokazivanja fotodokumentacije možda bi morali i koje predavanje odslušati šta trebamo raditi kada led pada i nakon svega bi dobili neku mizeriju koju bi čekali godinu dana i na koju smo i zaboravili da smo podnjeli zahtjev
Đuro Japaric
prije 3 tjedna
Mora se osnovati FOND za pomoć od vremenskih nepogoda , požara na gospodarstvima ! 1 % porez na svu hranu i pića , dio po hektaru! Pa neka ministar Više [+] napravi projekciju mogućeg godišnjeg sakupljanja sredstava !
Žetva prije žetve, led potukao usjeve, voćnjake, vinograde, povrtnjake
Užasno nevrijeme s tučom poharalo je dijelove Hrvatske, ponajviše njezin istok gdje su i ove godine stradale poljoprivredne kulture. Ogromna količina oborina uz led velič...
Damir Senj
prije 4 tjedna
Ima nešto što mi ovih dana često kometiramo između sebe a ne ovako pod kometarima, ako potpore ne isplati agencija tada čemo potpore dobiti sneba i Više [+] to redovno po županijama kako je Petar u videu nabroji županije sa tučom ili prevelike oborine kiše koje nose sve pred sobom.
Damir Senj
prije 4 tjedna
Pa jučer sam kometirao ispod jednoga članka da kreče žetva sa neba kad sam pogledao Satelitsku snimku na RC Bilogora a kasnije objave u video short Više [+] objavama kako kosi sneba sve ispred sebe. Ovaj put taj ciklonalni vrtlog nekako je zaobišao moje selo ali okolna nije, u okolnim selima bez tuče ali na poljima zamuljenost da neznaš koja je kultura posijana ili zasađena na polju. Mene je opralo između 7.5 - 22.5 nešto tuče bez štete, ali velika količina oborine nosila sjeme sa polja nešto u livade a nešto ponovo ispred i iza kuče, tako da je sklop zasađenosti nešto pod muljem a ponegdje od bujice prorijeđen. Bit će toga još ove godine, ovo je tek uvod u ono što nas čeka u semi, osmi mjesec.
Otvorena je diskusija na temu: Ministar Josip Dabro za Agroklub: Izaći na teren i slušati ljude. To je moja politika, to slijedi
Đuro Japaric
prije 4 tjedna
slobodane i ostali ja nastojim napisati ISTINU ! Zakon za raspolaganje sa državnom zemljom nametnut od prve i druge Plenkovićeve JADE je NE Više [+] OBVEZUJUĆI za lokalne vlasti ili Ministarstvo umjesto njih ! PROČITAJTE Izmjene pisane pod vodstvom NESPOSOBNE Vučković ! Danas sam dao u AGENCIJI Potvrdu za još jednu godinu obrade !Šetao sam i u Požegu da potpišem Ugovor o POVEĆANOM zakupu ! Zakon i Pravilnici su u RESORU novog ministra Dabre , pa neka to pročita ! A ljudi NISU Skupšina i Upravni odbor ministrove HPK , pa neka NAS OSLOBODI I OD OBVEZUJUĆEG ČLANSTVA te SRAMOTNE VLADINE - poljoprivredne komore !
slobodan rajić
prije 4 tjedna
Lokalne uprave su po važećem Zakonu imale rok do 30.06.2024.godine da raspišu natječaje za državno zemljište, došao novi ministar , natječaji se i ne Više [+] spominju, JLS i Grupe nastavljaju i rade dalje po starom.
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
POTVRDA , da Đuro Japarić koristi poljoprivredno zemljište u vlasništvu SRANJA zvanog RH ! Navedene parcele Đuro Japarić koristio je na temelju Više [+] ugovora o privremenom zakupu na 5 godina donesen na prijedlog Vlade Zorana Milanovića , Istekom zakupa od 5 godina , dobio je na 2 godine na temelju Zakona Andreja Plenkovića iz 2018 ! Budući da lokalne vlasti ne raspisuju natječaje ili Ministarstvo umjesto njih , dadoše nam na JEDNU godinu ! Mladi OČINSKI savjet , NAPUŠTAJTE ovo SRANJE i djecu RAĐAJTE izvan Hrvatske ! Ministru ću POSLATI Potvrdu i njegovom kolegi iz novog Ministarstva demografije , kao i Penavi ! Pogriješiše SLAVONCI 91 , što nismo pod tenkove JNA bacili cvijeće kao u BEOGRADU i proslijedili ih da idu na ZAGREB , sjedište TUĐMANA !
Makeba
prije 1 mjesec
Preko ruralnom gradit če infrastrukturu i ceste da mi brže odemo , a crni brže dođu , kao i veliki igrači da nam pokupi zemlju . Jasno ko dan. Preko ruralnom gradit če infrastrukturu i ceste da mi brže odemo , a crni brže dođu , kao i veliki igrači da nam pokupi zemlju . Jasno ko dan.
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
MINISTAR prvo mora obaviti razgovore sa Plekovićem i Klubovima zastupnika Ne hrvatskog sabora , da se IMENUJE radna skupina i napišu NACRTI zakona za Više [+] HRVATSKU agrarnu REFORMU - STRATEGIJU razvoja poljoprivrede ! 1. Imamo KATASTROFALNU >hrvatsku > poljoprivrednu politiku koja je POSLJEDICA sluganskog statusa hrvatskih političara od PEŠTE , BEČA , BEOGRADA I SADA BRISLA 2. Imamo katastrofalnu poljoprivrednu politiku EU ! ** I Kolinda je poput ROMA Čergarila po Hrvatskoj , sa izmještanjem Ureda Predsjednika , slikala se na kombajnu kod Vrakića , ali i POTPISIVALA promašene Zakone ! * Radeći 10 godina na održavanju i izgradnji dalekovoda i mreža , za HEP , veliki dio Hrvatske PREŠAO SAM PJEŠICE ! Može ministar doći u Općine Čaglin i Levanjsku Varoš u EPICENTAR SLAVONSKE demografske , gospodarske i obrazovne uništenosti ! U njegovom resoru je poljoprivreda i šumarstvo i DVA Zakona koje ON u IME Vlade MORA mijenjati ili TRAŽITI da to PIŠU KRIMINALCI koji se sada zovu > zastupnici < hrvatskog sabora ! U čijem su resoru VODE ? Tu se MORA mijenjati ZAKON o VODAMA u smislu UTVRĐIVANJA lokacija za AKUMULACIJE i NJIHOVO GRAĐENJE , jer mi u BRDSKOJ Slavoniji MORAMO SAKUPLJATI - AKUMULIRATI VODU , jer tu NEMA bitnijih vodotoka , AKO SE ŽELI PRELAZITI NA DOHODOVNIJE kulture ! **Može ministar otići i u Općinski sud u POŽEGU u GRUNTOVNICU Carske Austrije pa i u njihov KATASTAR , da shvati POSLJEDICE dvostruke EVIDENCIJE zemlje kao i PROMAŠENOG BEOGRADSKOG Zakona o nasljeđivanju ! ALI ovo je u RESORU NESPOSOBNOG Ministarstva pravosuđa , koje MOŽE u ime VLADE napisati PRIJEDLOGE Zakona ili to MOGU KRIMINALCI Zastupnici ! **INAČE poticaji o kojim piše SASA , NE rješavaju PROBLEM hrvatske poljoprivrede ! ONI su u VELIKOJ mjeri BACANJE novaca , od strane MALIH OPG koji rade REKREATIVNO 1 do 3 ha NE DOHODOVNIH kultura ! ** BUDUĆNOST je 15 do 20 TISUĆA KOMERCIJALNIH OPG koji bi proizvodili za TRŽIŠTE , a koje MORAMO razviti na BAZI privatne i državne zemlje sa dijelom poljoprivrednih poduzeća ! Jasno u UKUPNOJ proizvodnji dio doprinosa dati će i REKREATIVNI - HOBI OPG , kojih će biti SVE manje sa UMIRANJEM nas starijih ! Ministar poljoprivrede u sjeni , Đuro Japarić
SASA FRANIC
prije 1 mjesec
poticaji su jedini mjerodavan izvor prihoda. i oni su bili mali. nisu se mjenjali vec 5 godina, a sto su se mejnjali to je na manje. tada je dosla i Više [+] inflacija zbog korone pa zbog eura. poticaji bi se morali podici za 40 %, da bi se uopce moglo razmatrati poljoprivredu. ne moze se vise nikakvka novamehanizacija priustiti od poljoprivrede. amo prezivljavanje tko za sada ima.
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Danas sam dobio POTVRDU na godinu dana za poljoprivredno zemljište u vlasništvu TUĐMANOVOG SRANJA koje priznaše kao rh ! Radi se o tom da smo dio nas Više [+] dobili na PRIVREMENI zakup na temelju Zakona nametnutog za vrijeme komunističkog besposličara Milanovića na 5 godina ! Istekom 5 godina na temelju Zakona drugog besposličara Plenkovića dobili smo na 2 Istekom 2 sada daju na 1 godinu JER LOKALNE vlasti i Ministarstvo NE RASPISUJU NATJEČAJE ! MLADI iznad 18 godina , OČINSKI savjet , NAPUŠTAJTE ovo SRANJE ! Dosta ljudi mi kažu da čitaju što pišem na AGROKLUBU ! Pa neka ovo pročita ministar Dabro i demagog Penava i neka se ODMAH nakon izbora za EU , FORMIRA Radna skupina koja bi u roku 30 dana NAPISALA nacrte zakona za HRVATSKU agrarnu reformu - STRATEGIJU razvoja poljoprivrede ! PA bolje je da su SRBI I ŠEŠELJ na vlasti u ovom SRANJU , jer oni NEBI ponižavali seljake , kao što nas PONIŽAVAJU SDP i HDZ sa svojim SLUGANIMA od 2001 ! Pa radi NJIH smo u EU ušli sa samo 960 tisuća ha i minimalnim stočnim fondom ! I NITKO od političke MAFIJE za to NE ODGOVARA !
opg mogovine
prije 1 mjesec
Pa kako sad manji poticaji, a suho zlato je govorilo da će se ispatiti poticaji veliki kao nikada do sada? Za to je i nagrađena novim ministarskim Više [+] mjestom gdje će polučiti još bolje rezultate. Kad već razgovara sa HPK neka im odmah kaže da od njih nikakve koristi i najbolje da se ukine.
TinkiVinki
prije 1 mjesec
Da oni su nama postavili kriterije i omotnice koje moramo ispunit, i sad kad smo i to ispunili sad je problem nema para za sve koji su ispunili što Više [+] su gospoda tražila. ŠTA SAD.??? Najlakše idemo sad KONTROLE I INSPEKCIJE da se ljude isplaši i poukida im po kratkom postupku poticaje i to je to! Nema tu drugog objašnjenja! Istupte javno ispred vlade i ministarstava i reci te javno NOVACA ZA POTICAJE NEMA ŠTA STE DOBILI DOBILI I TO JE TO! Kakve kontrole; bice u zakonskom roku kojem to 30.6.2024 za nešta što se odradilo i poželo 2023! Kog vi potičete! Samo nas poljoprivrednike mrze sve vise i vise zbog poticaja kojeg nismo ni dobili! 30.6.2024 meni netreba poticaj jel ako BOG da ovršit čemo svojih ruku i muke djelo i poplačat što imamo i dobro razmislit kako se pripremit za iduču godinu! Jel ovo i ovaj nered u državi to višea nema smisla!
mali poljoprivrednik
prije 1 mjesec
Znalo se unaprijed da je smanjena financijska omotnica,ali su unutar te omotnice određeni iznosi po pojedinim stavkama sa mogućom ukalkuliranom Više [+] tolerancijom.O kakvom onda smanjenju pričamo?Cijenu pšenice nemožete odrediti,ali možete izviditi zbog čega,ili bolje rečeno zbog koga su kod nas redovno cijene najmanje.Tko diktira tržištrm i na koji način?
Marta Radić
prije 1 mjesec
Dobro je krenulo....potpore će biti smanjene...bitno da se plače dižu ministrima i javnim dužnosnicima..to je poruka selu..zaposli se u javne i Više [+] državne službe ili bježi van...na selu nema šanse ostati.
Otvorena je diskusija na temu: Šampionski kulen proizveo je Stanko Josipović iz Koritne
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Trenutno je ŠTETOČINJA za OPG na listi HDZ za EU u kojem je već bila ! MOLIM tupave birače HDZ da ju ne zaokruže ! Već je po treći puta putem liste Više [+] HDZ u Ne hrvatskom saboru u kojem je bila od 2003 i sudjelovala u NAMETANJU ŠTETNIH zakona za OPG ! Najpodmuklija političarka koju sam upoznao ! Glumi kršćanku i borkinju za selo i poljoprivredu !NEKA se okrene > borbi > za razvoj industrije u gradovima ! 1 + ? = 2 , pa ona ne zna ni ovaj jednostavan matematički zadatak riješiti , a da ponudi neko rješenje u poljoprivredi , ne očekujte !
Otvorena je diskusija na temu: Marijana Petir izabrana za predsjednicu Odbora za poljoprivredu Hrvatskog sabora
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Drugarice Petir , posvoji najmanje dvoje djece , podnesi ostavku na mjesto zastupnice , kupi zemlju u jednom od 195 IZUMRLIH sela , OTVORI OPG , pa Više [+] živi od RADA , a NE kao parazit na račun proračuna Hrvatske i EU ! Bio sam sa tom LICEMJERKOM 2 puta , pokraj takvih i likova tipa Furio Radin , vječiti zastupnik Talijana , Pupovac itd , NEMA ništa od pomaka u poljoprivredi !
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Zadnje Izmjene Zakona o poljoprivrednom zemljištu 17 . 05. 2022 , nametnuo nam je lakrdijaš Milanović , poštujući zapovjedni članak 89 SMEĆA zvanog Više [+] USTAV kojeg su nam nametnuli KOMUNISTI i udbaši koji su knjižice SKH zamijenili u HDZ i SDP !Članak 89 prisiljava Predsjednika Tuđmanovog SRANJA da mora potpisati Odluku o proglašenju zakona u roku od 8 dana od kada su ga KRIMINALCI donijeli u NE hrvatskom saboru ! NASUPROT toga u SRBIJI Predsjednik MOŽE odbiti potpisati odluku i vratiti ga na ISPRAVAK onome tko je ZAKON predložio ! Drugarica Petir i ostali KRIMINALCI u zadnjim izmjenama mijenjaju 61 članak ! IZMJENE su opet NE obvezujuće za lokalne vlasti ! Novost je da umjesto njih , sa državnom zemljom MOŽE raspolagati Ministarstvo , te da LOKALNE vlasti NE MORAJU ni utvrditi da li imaju ili nemaju državnu zemlju ! Od 1991 i PRVOG Zakona , Vlade SE BAVE SA IZMJENAMA ! NI JEDAN ZAKON NISU NAPISALI KRIMINALCI u NE hrvatskom saboru ! Samo sa državnom zemljom ne rješava se problem za OPG , kao i PROBLEM IZUMIRANJA SELA !
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Tko je za Izmjenu Zakona o poljoprivrednom zemljištu kojeg predlaže Vlada ; SDP , pa HDZ , pa 2 puta pod vodstvom Plenkovića ! KRIMINALKA Marijana Više [+] Petir ! Za 8 godina 2001 - 2007 , HSS je imao ministra Pankretića i u tih 8 godina preko 180 lokalnih vlasti NISU raspisale ni JEDAN natječaj za državnu zemlju u korist OPG ! Od 2018 dva puta je sudjelovala u IZMJENAMA Zakona , koji je PONOVNO ne obvezujući za LOKALNE Vlasti ! Pa ta KRIMINALKA NE ZNA ni koliko lokalnih vlasti , od megalomanski 556 ima državnu zemlju ! Prema POPISU 2021 POČEVŠI od Slavonije imali smo 195 IZUMRLIH sela , preko 80 sa samo JEDNIM stanovnikom ! Pa Drugarice Petir imaš PRAVO predlagati Zakone ! ** Zakon o poljoprivrednom zemljištu , predlagateljica Marijana Petir , E - savjetovanje , do 30. lipanj 2024 . ** Naravno da to NEĆETE doživjeti !
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Javno sam napisao da tu KRIMINALKU treba IZBACITI IZ TOG ODBORA ! Pa radi takvih kriminalaca u EU smo ušli sa samo 960 tisuća ha , sa minimalnim Više [+] stočnim fondom ! Pa ona od 2003 u 4 saziva je u većini i sudjeluje u NAMETANJU promašenih zakona za OPG ! Pa 5 je godina radila štetu u Brislu ! JADNI su članovi HDZ , pa opet ju Plenković stavio na listu za EU ! IMATE u HDZ na TISUĆE pametnih i odgovornih žena i djevojaka ! DAJTE GLAS ZA EU listi ODLUČNO I PRAVEDNO , tu je na drugom mjestu Miroslav Kovač , pa da nam bar netko otiđe u Brisl koji poznaje područje poljoprivrede ! Zamjenica joj je iz SDSS , član je tu u KRIMINALAC Krešo Beljak , predsjednik za OPG štetne HSS , koji je INŽINJERINGOM putem liste SDP ušao u NE HRVATSKI sabor !KRIMINALCI nisu OSIGURALI zakonske ni ekonomske uvjete za razvoj poljoprivrede !
Otvorena je diskusija na temu: Spačvanski kapitalac od 11,5 metara postigao rekordnu cijenu
TinkiVinki
prije 1 mjesec
E o tom bi se dalo napisat romane a več su neki i napisani. Suza krene kolko je taj kraj negda bio bogat i šta je sve imao a danas zaboravljen od Više [+] svih. Šta je sve preživio i opstao! Ali mislim da je prošlogodišnja oluja(armagedon) i prošla vlada posljednji čavao u ljesu ovoga nekad uspješnog i bogatog kraja Hrvatske. Još malo da opaljetkuju (pokupe) šumu sta je ostalo poslije oluje i to je to.
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Jedan od dokaza kako Vlada putem svojih > Hrvatskih < šuma PLJAČKA ruralni prostor ! Koliko površine ŠUME u Slavoniji imaju vlasnici OPG ? Ja i Više [+] supruga nekoliko ha u 3 sela , uglavnom što smo POŠUMILI na poljoprivrednom zemljištu !
Otvorena je diskusija na temu: Prijavili ste se na natječaj za intervencije 73.10 i 73.13? Objavljene su inicijalne rang liste
Hdz zlocinacka organizacija
prije 1 mjesec
Prijavi se 1000, a prode 100.... Tu jedino konzultanti omaste brk. Bolje da je ovih 90 posto ispod crte otislo s novcima za konzultanta u kasino. Više [+] Vise bi imali šanse. Sad gledam i nije mi jasno kako je nekom odobreno 400t eura, a mjera je za male opgove? Koliko sjebano je da je taj jedan povukao 5 posto ukupne alokacije? Taj ko je pisao pravilnik moze ga sramota bit. Nije bilo dosta da se ogranici iznos potpore na 100t eura i da dobije najmanje 300 ljudi. Sramite se
Agroklub® koristi internet kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Korištenjem stranica prihvaćate pravila privatnosti o kojima možete više saznati ovdje
Gardunko
prije 5 sati
Mali poljoprivredniče, ne stavljaj mi na teret ono šta nisam. U meni nema mržnje ni miligrama prema nikome. Srbi koriste rakete za obranu od tuče i Više [+]
mali poljoprivrednik
prije 6 sati
Gardunko;ti nevoliš Srbe,Ruse ,Turke ili koga već ne,ne voliš niti političare,ali to nema veze sa obranom od tuče,ili kako ti kažeš da to teoretičari Više [+]
TinkiVinki
prije 7 sati
Ja se slažem sa "malim poljoprivrednikom"! Nikad nije bilo ovako, županjska posavina i istok hrvatske je imo ustrojene lansirne postaje (raketarnice) Više [+]
Gardunko
prije 7 sati
Da ponovimo gradivo: Rusi su osmislili protugradnu obranu ali su nakon desetak godina odustali jer su vidili da nema učinka. Štoviše kemijska Više [+]
Hdz zlocinacka organizacija
prije 7 sati
Na prirodu se ne moze utjecati ali moze na trenutno stanje sa osiguranjem usjeva i oštetom kod proglasenja elementarne nepogode. Prvo... Osiguranje Više [+]
osijek 2012
prije 10 sati
Kinezi se malo zaigrali,a sta ćeš događa se kad svašta istražuješ.
Đuro Japaric
prije 10 sati
Nije problem što pada led , problem je što u Hrvatskoj ne padaju VLADE i ne ukida se 556 FARMI o kojim Gardunko piše , zvane općine i gradići !
mali poljoprivrednik
prije 12 sati
Koji znanstveni radovi dokazuju da je obrana od tuče neučinkovita?Jučer bio kod rođaka pomoći u saniranju štete od tuče Polupani crepovi,salonitne Više [+]
Gardunko
prije 14 sati
Sto mu dabrova!!! Ministar Dabro i znanost nikako ne idu zajedno, to što taj tupson s lažnom diplomom izjavljuje ne treba shvačati ozbiljno. Više [+]