Otvorena je diskusija na temu: Hrvatska bez zastupnika u EU Odboru za poljoprivredu, za ribarstvo zaduženi Bartulica i Zovko
Otvorena je diskusija na temu: Tko je Marinko Beljo, novi državni tajnik Ministarstva poljoprivrede?
Đuro Japaric
prije 2 dana
Vi koji pišete ne razumijete problem ! Od SRPSKO - hrvatske agrarne reforme 1919 imamo 2 modela , poljoprivrednih poduzeća i veliko usitnjavanje Više [+] zemlje podjelom SOLUNSKIM borcima i bezzemljašima ! Od otoka pa do kopna na bazi prihoda za život od obrade zemlje , zasnovan je PREVELIK broj obitelji ! 1945 za Broza i komuniste seljaci su bili KLASNI neprijatelji pa su išli na zemljišni maksimum kojega većina obitelji NIJE IMALA i NIZ zakona koji je omogućio daljnje usitnjavanje i povećanje broja vlasnika ! Iz Brozove Jugoslavije prema podacima 95 izašli smo sa PROSJEČNOM površinom od 2, 8 ha u 5 parcela ! I onda BAGRA u Zagrebu od 91 NIJE išla da se na bazi državne i PRIVATNE zemlje formira što VIŠE KOMERCIJALNIH - DOHODOVNIH OPG , već su to SPRIJEČILI od 2001 od kada NAMEĆU NE obvezujuće raspolaganje sa državnom zemljom u korist OPG !NASUPROT TUPAMAROSA u Hrvatskoj zemlje u ZAPADNOJ Europi u zadnjih 100 godina razvijaju DOHODOVNIJE OPG ! * Što slijedi ? UMIRANJEM nas starijih , smanjivati će se broj OPG , jer mlađa generacija neće se sa time baviti ! POVEĆATI će se površine NE OBRAĐENE zemlje ! NASTAVITI će se IZUMIRANJE sela , JER SE NE IDE da se formiraju DOHODOVNIJI OPG ! Hrvatski je seljački sektor NAJPRIMITIVNIJI kojega sam vidio u više država Zapadne i ISTOČNE Europe !
Marta Radić
prije 2 dana
Kada se iscrpe EU fondovi..biti će polj.zemljišta u izobilju , te neće biti borba za isti. A to će nastupiti uskoro. Kada se iscrpe EU fondovi..biti će polj.zemljišta u izobilju , te neće biti borba za isti. A to će nastupiti uskoro.
slobodan rajić
prije 2 dana
MAKEBA, sve istina, seljaci neorganizovani i razjedinjeni zbog sitnih ličnih interese, grupe i njihov lobi nikad jači i spremni na sve , HPK nula Više [+] bodova, ministarstvo nula bodova, lokalne uprave nula bodova za seljake. Mislim da većinu poljoprivrednika ne čeka ništa dobro, posebno po pitanju državnog zemljišta i mjera RR, ali očigledno bolje nismo ni zaslužili.
Marta Radić
prije 3 dana
Kaže moja susjeda. Što je ovo nama trebalo... Kaže moja susjeda. Što je ovo nama trebalo...
slobodan rajić
prije 3 dana
Dosta je bilo tri trenera...sada idu drugi stručnjaci Dosta je bilo tri trenera...sada idu drugi stručnjaci
Đuro Japaric
prije 3 dana
Dokazano nesposoban trojac iz HDZ , Majdak , Tušek , Pavić i prolaznici kroz HDZ , Dabro i ovaj lik iz teksta ! Sabor SRH i ovog SRANJA priznatog kao Više [+] RH , NISU osigurali zakonske ni ekonomske uvjete za razvoj poljoprivrede , a ova ekipa NEĆE inicirati nikakve promjene ! Pa od 91 i prvog Zakona o poljoprivrednom zemljištu , MAFIJA u NE hrvatskom saboru , Ne hrvatskoj vladi , NE ZNAJU ni koliko lokalnih vlasti od MEGALOMASNIKU 556 ima državnu zemlju ? Problem je što ovo SRANJE nema VLADU u sjeni , ali ima ministra poljoprivrede u sjeni , po imenu Đuro Japarić ! Pa ako MAFIJI nešto nije jasno neka me nazovu i IMENUJU povjerenstvo koje bi u roku 30 dana napisalo NACRTE zakona za HRVATSKU agrarnu reformu - STRATEGIJU razvoja poljoprivrede !
Otvorena je diskusija na temu: U pripremi je izmjena Naredbe o mjerama kontrole za suzbijanje afričke svinjske kuge
mali poljoprivrednik
prije 3 dana
Ovakva odluka nema nikakve logike,jedino da se unište mali uzgajivači koji uzgajaju nekoliko krmača i tove svinje u produženom tovu za jesensku Više [+] svinjokolju.Kako može netko tko tovi tridesetak tovljenika i zakolje ih na vlastitom domaćinstvu za sebe i poznanike predstavljati veću opasnost od tradicionalnih svinjokolja gdje danima ljudu u ispomoć jedni drugima po kućama.Krupni kapital hoće uništiti male opg-ove kao svojevrsnu konkurenciju.Doći će vrijeme da će za Božić biti red pred mesnicom ukoliko budete htjeli prase na stolu.
mali poljoprivrednik
prije 4 dana
Dostupnih klaonica u Slavoniji nema i kada ograniče broj zaklanih svinja za vlastite potrebe na domaćinstvu automatski su zabranili i uzgoj većini Više [+] malih opg-ova.Uskoro će se svinje držati samo na velikim farmama,a većina seljaka će biti željna pojesti komad svinjetine.Tako to ide,korak po korak.Živjela nam demokracija i globalizacija.
Malo ljepote iz Baranje.
Otvorena je diskusija na temu: Ratari pisali ministru: Prije dva mjeseca smo tražili sastanak, zašto nas izbjegavate?
Đuro Japaric
prije 3 dana
Zakon ZA DRŽAVNU ZEMLJU i izmjene za vrijeme Prve i Druge Plenkovićeve JADE su NE obvezujuće za lokalne vlasti i Ministarstvo ! Ne znam da li to novi Više [+] ministar Dabro RAZUME ? Čovek je rođen u BEOGRADU ! Pa mu je isto da li bio ministar u Srbiji ili SRPSKOJ provinciji Hrvatskoj ! Jer od Radića i SRPSKO hrvatske agrarne reforme imamo model POLJOPRIVREDNIH poduzeća i VELIKOG povećanja broja seljaka i USITNJAVANJE zemlje ! Hrvatska poljoprivreda , pogotovo u seljačkom sektoru je NAJPRIMITIVNIJA i NAJNEDOHODOVNIJA u EU , većinom za MUZEJ !
mali poljoprivrednik
prije 4 dana
Stanje u ratarstvu je katastrofalno,a nije puno bolje niti u drugim granama proizvodnje.Čini mi se da je na djelu određeno bojkotiranje i ignoriranje Više [+] unutar samog ministarstva,a to nam neće donijeti ništa dobroga.
Đuro Japaric
prije 4 dana
Dio tih boraca za osobne boljitke putem zakupa dobili su veće površine državnog zemljišta pa ih sada muči što lokalne vlasti mogu definirati - Više [+] smanjiti površinu ! Ti > borci > ne razumiju USITNJENOST u brdsko planinskim područjima i otocima gdje se mora kupiti ili uzeti u zakup i preko 5 malih privatnih parcela da bi se formirala parcela od 1 ha ! Ti kvazi borci ne razumiju CIRKUS radi dvostruke Austrijske evidencije , radi BEOGRADSKOG Zakona o nasljeđivanju , ne razumiju da se bez IZGRADNJE akumulacija u brdskoj Hrvatskoj NE može ići na dohodovnije kulture ! A ministar Dabro , nema veze o poljoprivredi ! Pa MAFIJA u Saboru SRH i RH , nije osigurala zakonske , a ni ekonomske uvjete za bitni pomak u OPG ! VEĆINA hrvatskih OPG su za MUZEJ u smislu proizvodnje , dohotka , plasmana !
Đuro Japaric
prije 5 dana
Po čemu ste Vi drugovi , Pranjić , Brlošić i Vrakić , legalni predstavnici VALDINE HPK ? Tražite od Vaše Vlade i vaših kriminalaca koji se nazvaše Više [+] zastupnici > hrvatskog > sabora , da se UKINE obvezno članstvo za OPG upisane u Upisnik u VLADINOJ komori ! Pa onda na bazi dragovoljnog članstva birajte si tko će vas predstavljati ! U svibnju u jednoj općini u PROVINCIJI Slavoniji dadoše nam potvrdu da možemo obrađivati državnu zemlju još godinu dana , jer LOKALNE vlasti ili Ministarstvo NE raspisuju natječaje na temelju Zakona u čijem se PISANJU sudjelovali ! INAČE , TUPAMAROSI ne rješava se problem za OPG samo sa državnom zemljom , problem su LAKRDIJAŠKI zakoni za PRIVATNU zemlju , ali to je za vas tabu tema pa o tome šutite ! UKINUTI HPK jer NIČEMU NE SLUŽI !
SASA FRANIC
prije 5 dana
on je sada na godisnjem. nije njega briga niti za njegovih 100 dana, niti sto je agencija pokrala potoicaje, niti za biolo sto drugo on je sada na godisnjem. nije njega briga niti za njegovih 100 dana, niti sto je agencija pokrala potoicaje, niti za biolo sto drugo
Otvorena je diskusija na temu: Predstavnici HPK s ministrom: Zašto su mnogi ostali bez potpore kroz intervenciju 31.04?
opg mogovine
prije 1 tjedan
Zbog čega nije HPK provela anketu da prije pregovora ustanovi što sve nije isplaćeno poljoprivrednicima? Zbog čega na njihovim stranicama nema Više [+] mogućnosti da se javno iznose problemi i komentari? Ovako ispada da su oni sami sebi svrha i da rješavaju probleme djelatnika HPK, a ne članstva. Možda je razlog što i oni pušu u istu tikvu sa vladajućima pa im se neće zamjeriti.
Otvorena je diskusija na temu: Fortenova izabrala Podravku: Najbolje ispunjava kriterije najpoželjnijeg strateškog partnera
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Zakon za državno zemljište je SMEĆE od Tuđmana i prvog kojeg je nametnu 1991 , sa LOPOVIMA koje je okupio oko sebe ! Dio državnog zemljišta trebali Više [+] su OPG dobiti sa rokom otplate do 20 godina . kako sam grobaru Hrvatske Tuđmanu pismeno napisao 95 ! Gdje smo 2024 ? U ovom Tuđmanovom SRANJU ne znamo ni koliko lokalnih vlasti od megalomanskih 556 ima državnu zemlju ! Pravo predložiti zakone ima Vlada i LOPOVI koji se zovu zastupnici > hrvatskog > sabora , kojega Hrvati nisu imali NIKADA , a i neće , jer smo mali , bezvrijedni , SLUGANSKI narod , koji nije sposoban iskoristiti zemlju i VODU !
slobodan rajić
prije 1 tjedan
Sad će prvo ići izmjene Zakon o državnom poljoprivrednom zemljištu, ukida se maksimum, da se zacementira stanje na terenu da slučajno Fortenova na Više [+] nekom slučajnom natječaju ne izgubi ni pedlja državne zemlje.Sve očekivano.
Otvorena je diskusija na temu: Afrička svinjska kuga potvrđena je na farmi mangulica, slijedi eutanazija 81 grla
Goran Vizintin
prije 1 tjedan
Pardon Đuro, ali jelene koji brste sve pred sobom u mome kraju, tesko da je zaustavila ograda na Mađarskoj granici... U pravu ste, smanjiti brojnost Više [+] određene vrste divljaci je moguce, ali ne postoji dobra volja za to, odnosno, ljudi kojima odgovara danasnja situacija, mocniji su od nas....a nesto sijati tu i tamo nikako ne pomaze jer se na taj nacin zadrzava divljac na tom podrucju a nikad necete zasijati dovoljne kolicine kako bi se divljac zasitila, pa ce vam ista dalje tulumariti po okolnim parcelama. Postoje studije koje govore u prilog tome da hraniti divljac je kontra produktivno....a rekao bi, u danasnjim uvjetima prekomjerne brojnosti, van svake pameti!!
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Imam lovački ispit ali radi rada po terenu i inozemstvu te u smjenama , nisam se sa lovom bavio ! Đuru Dečaka imao sam priliku upoznati 95 kada smo Više [+] bili kandidati sa NE hrvatski sabor ! DIVLJAČ se ubrzano razmnožava jer su klimatski uvjeti i šikare povoljni za divlje svinje ! Od kada su Mađari postavili žicu , jeleni su ostali u Slavoniji i sada se razmnožavaju i prave sve veću štetu ! SMANIVANJE divljači MOGUĆE je na nivou RH , ali se u to mora ići organizirano ! Platio sam oranje i dao lovcima da posiju kukuruz bliže šume da se smanji šteta ljudima koji siju za sebe ! JELENI su već bili , a divlje svinje jedu još DIVLJE trešnje kojih je u brdskoj Slavoniji ove godine bilo dosta ! U selu ima samo nekoliko obitelji SVINJE i one NISU u kontaktu sa DIVLJIM
Goran Vizintin
prije 1 tjedan
Đuro, problem jesu prazna sela i posljedicno, lovci i nadasve lovacki lobiji...jer su danas lovci vecinom ljudi koji se ne bave poljoprivredom a lov Više [+] im je sport i razonoda. Jer navodno vole prirodu, a doma nemaju ni vrt.... Ja sam silom prilika postao lovac, kako bi obranio svoje nasade, ali djabe, kada najvece stetocine poput jelena, koji by the way, su alohtona divljac u mome kraju, ne smin ni pogledati a kamoli odstrijelit.... Pokojni Đuro Decak, dugogodisnji predsjednik Hrvatskog Lovackog Saveza, lipo je izlobirao zakone u korist sirenja divljaci i lovista, kako bi on i njegovi zgubidani mogli se igrat lovaca u nedogled, ionako penzije su im bile masne, nekima jos uvijek jesu, slobodnog vremena su imali na pretek a za ekologiju i poljoprivredu ih je naprosto bolila ona stvar.... Covjek je u povijesti istijebio svakakve zivotinje, pa ako je danas nemoguce barem smanjiti broj stetne divljaci, onda znaci da smo stvarno nesposobni i da zasluzujemo sve ca nan se desava
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Ove godine u brdskoj Slavoniji rodile su divlje trešnje pa svinje nisu pravile štetu na usjevima ! Prvi su došli u kukuruz jeleni koji su bratiću ( Više [+] lovcu ) popasli preko 2 jutra kupusa i karfiola ! PROBLEM je Hrvatske IZUMIRANJE sela i sve više šikara !
Velimir Komericki
prije 1 tjedan
Što zapravo divlje svinje uopće dobro donose? Šire bolesti-navodno,uništavaju usjeve sigurno,prirodnih neprijatelja nemaju..mi ih čuvamo kao da su na Više [+] listi vrsta pred izumiranjem. Trebalo bi ih ipak držati pod kontrolom.
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Kakve veze imaju lovci sa svinjskom kugom ? Pobiti sve divlje svinje nije moguće , a rješenje je drugačiji uzgoj pitomih svinja kojih će biti u Više [+] Hrvatskoj sve manje , umiranjem starih koji još drže za svoje potrebe i nešto za prodaju ! Razviti suvremenije farme od 500 do 1000 svinja u turnusu teško je bez zemlje , a i u UŠORENIM selima Marije Terezije !
Mato Župić
prije 1 tjedan
Da li mi živimo od uzgoja svinja ili od lovačkih lobija i njihovog kretenizma Da li mi živimo od uzgoja svinja ili od lovačkih lobija i njihovog kretenizma
Otvorena je diskusija na temu: Na 4.500 ha šteta je 100 %, polovica usjeva osigurana, ali poljoprivrednici ne mogu do odšteta?
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Nije to izaslanstvo za poljoprivredu , već za UNIŠTAVANJE na čelu sa Marijanom Petir koja od 2003 ima pamet da prihvaća izmene Zakona o nasleđivanju Više [+] , i izmjene Zakona za državnu zemlju , koje su kao i 2001 od 2018 PONOVNO ne obvezujuće za lokalne vlasti ili Ministarstvo umjesto njih ! Kakve veze Petirka ima sa poljoprivredom ? NEMA blage veze !
Anton Pritisanac
prije 1 tjedan
Dok se svi namire (nakradu)seljaku nista ne ostane.e onda se prebaciva krivnja sa jednih na druge pa obrnuto i ode u zaborav.dok se narod znoji i Više [+] unistava zdravlje da bi lopovi i uhljebi imali sta jest administratori tipkaju i lade guzice klimom a direktori po godisnjima 365 dana.najbitnije je da nam sole pamet na edukacijama.to sve treba prebit toljagom.
Gardunko
prije 1 tjedan
Opg mogovine, tko bi bio sudac a tko egzekutor?Maneken iz HPK se nije evo oglasio ni deset dana nakon oluje. Sjetimo se kako je čelništvo komore Više [+] omalovažavalo i odbilo dati potporu svinjogojcima županjskog kraja tijekom prosvjeda prošle godine. Maneken i njegova družba valjda i sada imaju nekog pametnijeg posla pa se ne osvrču na tragediju svojih kolega. A možda bolje da se i ne javljaju jer nikakve koristi od toga kao što stanovnici Bošnjaka nemaju nikakve koristi od posjete gđice. Petir i kolegice joj Jeckov.⁸ Volio bih da gđica Petir objasni kako bi uhljebljivanje još ljudi u agenciju za plačanje ubrzalo i povečalo isplate štete poljoprivrednicima. Samo se reklamiraju na tuđoj nesreči, štetočine.
Marta Radić
prije 1 tjedan
Novac koji ide za pomoć pru plačanju premije od strane EU , treba durektno usmjeriti na obeštečene poljoprivrednike.. Naime fond je dobro zamišljen , Više [+] no nažalost od njega samo koristu imaju osiguravajuća kuća. Ako je fond 170 mil eura..treba država dodati još toliko i to bi bila podloga za isplatu štete . Ili uzeti 5 % od poticaja i stvoriti fond za isplatu šteta. Osiguravajuća društva izbjegavati u širokom luku pogotovo CO.
opg mogovine
prije 1 tjedan
Sve dok neće netko visjeti sa bandere obješen za jaja neće biti odgovora ni odgovornosti. Sve dok neće netko visjeti sa bandere obješen za jaja neće biti odgovora ni odgovornosti.
Velimir Komericki
prije 1 tjedan
Objavit će program pomoći i hrpa milijuna eura kao alokaciju,kad se podijeli sa brojem korisnika,bit će mizerna isplata,ako je uopće bude i ako će Više [+] uopće tko moći obraditi iznenađujući broj prijava. I to će trajati,trajati,trajati,i kao i gotovo uvijek,od svega ostane samo slovo na papiru..
Otvorena je diskusija na temu: Poslali upit ministru i ravnatelju APPRRR - gdje su novci i zašto su potpore dobili samo neki?
Mile Maricic
prije 6 dana
Pa ova vlada da dom.pokretom je naj gora za seljake a da ne pričam o ministru poljoprivrede samo da je fotelja Pa ova vlada da dom.pokretom je naj gora za seljake a da ne pričam o ministru poljoprivrede samo da je fotelja
Đuro Japaric
prije 1 tjedan
Velimire , prvo treba raspustiti KRIM organizaciju zvanu Hrvatski sabor , a time i Vladu i ići na PRIJEVREMENE izbore na način da se SVI zastupnici Više [+] biraju jer je to PRVI preduvjet za moguće promjene ! Isto tako MORA se mijenjati SMEĆE koje zovu Ustav RH , a kojega su nametnuli HDZ i SDP nakon što su iz SKH prešli u te 2 partije ! A POTICAJI , pomažu da ne dođe do MASOVNOG prestanka obrade zemlje kod malih ne dohodovnih OPG ! DABRO neka se primi pisanja IZMJENESMEĆA zvanog Zakon o poljoprivrednom zemljištu ili neka PODNESE OSTAVKU , jer mu Sabor SRH i RH NISU osigurali ZAKONEKE a ni EKONOMSKE uvjete za razvoj poljoprivrede , tu mislim PRVENSTVENO na OPG koje je VEĆINU vrijeme pregazilo u smislu vrijednosti proizvodnje !
Velimir Komericki
prije 1 tjedan
Bilo bi uredu da nesposobni vrh u Agenciji smijene ili pošto ne rade posao kako treba,neka sami odstupe s pozicija,jer kad svi imaju ruku na srcu Više [+] kada ide naša himna,onda neka časno i iz ljubavi prema domovini odstupe sa mjesta kojima nisu dorasli.
Damir Senj
prije 1 tjedan
Na stranici agencije je objavljeno kome su potpore isplačene i u kojem iznosu, ali ima ali ja nemogu tamo nači svoje ime i koliki je iznos sve Više [+] ukupno. Samo za jednoga iz mog sela sam našao koliko je dobio a i taj se nebavi poljoprivredom več odavno.
Otvorena je diskusija na temu: Protugradna obrana ili ne? Evo zašto joj se znanost protivi
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
Vi opet nemate veze ni o poljoprivredi ! Od RADIĆA i Srpsko - hrvatske agrarne reforme 1919 imamo model poljoprivrednih poduzeća , podjelu zemlje Više [+] veleposjednicima , bezzemljašima i veliko usitnjavanje ! Kolonizacijom Hrvatske , rađanjem puno djece u Hrvatskoj je na bazi zemlje zasnovan PREVELIK broj obitelji sa prihodom od zemlje ! Radi zemljišnog maksimuma Brozovih komunista 1945 , NIJE se išlo u otkup PRIVATNE zemlje da se formiraju DOHODOVNIJI OPG , već imamo proces IZUMIRANJA cijelih sela !NIJE PROBLEM Dabrina škola , PROBLEM je ako on NE UVAŽI što se mora ! A u Hrvatskoj se MORA IĆI U AGRARNU REFORMU , sa CILJEM da se ZAUSTAVI povećanje broja vlasnika zemlje i USITNJAVANJE , te da se na bazi PRIVATNE i DRŽAVNE ZEMLJE formiraju DOHODOVNIJI OPG koji bi se onda prodavali ili NASLJEĐIVALI kao TEHNOLOŠKE CJELINE ! Ali to je za hrvatske političare i TUPAVE Hrvate NAUČNA fantastika ! Pa još sam Tuđmanu 95 pismeno napisao što se mora ! CIJELA emisija u Plodovima zemlje 2001 bila je o Zakonu o nasljeđivanju , a ono 2003 MAFIJA u Zagrebu NAMETNU nam PLAGIRANI Beogradski ! Pa i uoči ovih zadnjih izbora bez IZBORA na AGROKLUBU ste mogli pročitati i mišljenje o ZAKONU o nasljeđivanju ! Uskoro će LJETNA stanka za MAFIJU iz NE hrvatskog sabora ! Da li će do jeseni napisati Zakon o nasljeđivanju ? NE ! Da li je ministar pravosuđa pristupio tome ? NE ! Da li Dabro piše izmjene Zakona o poljoprivrednom zemljištu ? NE ! Što traži i predlaže VLADINA HPK ? Ništa ! Draga Hrvatsko , NESTANI što prije , pa ni zemlju i vodu ne znaju iskoristiti TUPAVI Hrvati !
TinkiVinki
prije 2 tjedna
Slažem se s tobom "mali poljoprivredniče"! Ako sam shvatio da sam uvrijedio Gardunka i veliku večinu obrazovanih i školovanih u RH ja se evo javno Više [+] ispričavam u svoje ime! I uopče nije bila namjera nikog uvrijedit nit omalovažit!
mali poljoprivrednik
prije 2 tjedna
Prošla ministrica,a i većina drugih ministara,su bili visokoškolovani ljudi i što smo dobili sa time.Tupili su sat vremena na postavljeno pitanje,a Više [+] ne bi dali nikakav konkretan odgovor.Vučkovićka je gostovala više puta u Plodovima zemlje i svaki put je bila sve arogantnija i bahatija.Puna usta hvale i nabrajanje mjera u silnim milijunima.Tko je dobio te mjere i milijune vidimo sada iz istraga.Dabro će možda biti najgori ministar do sada,ali to u ovom trenutku ne znamo.Znakovito je da ga mediji peru na svakom koraku,a to je znak da nije po guštu poljoprivrednih lobija krupnih igrača.Voli bi vidjeti kako bi Gardunko branio svoje teze o protugradnoj obrani na nekoj otvorenoj tribini koja bi se održavala u općini Bošnjaci.
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
Vi nemate veze o politici ! Trenutni saziv NE hrvatskog sabora ima 151 poslanika ili po hrvatski zastupnika ! Većina je 76 ! To je okupio Plenković ! Više [+] Slijedom toga Plenković je mandatar - izbornik za ministre ! ŠTETNU Vučković PREDLOŽIO JE U DRUGI RESOR GDJE JOJ TREBA MANJE PAMETI , nego u Ministarstvu poljoprivrede ! Poslanike NE biramo , osim moguće jednog po listi preferencijalno ! SVE ostalo je INŽINJERING sa DIRIGIRANIM mjestima na listama ! Ne tako davno 2003 , poslao sam zahtjev Vladi na čelu sa Račanom da udruzi za Sovsko jezero proda se 2 parcele ! NARAVNO da to do 2024 u ovom SRANJU koji neki zovu državom nismo uspjeli riješiti ! Pa od 1991 REŽIM u Zagrebu NE ZNA ni koliko lokalnih vlasti od MEGALOMANSKI 556 ima državnu zemlju ! Prije oko mjesec dana u jednoj općini dadoše nam POTVRDU na godinu dana da možemo obrađivati državnu zemlju ! ISKRENO želim NESTANAK ovog SRANJA , a HRVATIMA ubrzano IZUMIRANJE !Dokazano sluganski , bezvrijedan narod !
Gardunko
prije 2 tjedna
TinkiVinki, kako ste naveli a i sam sam to prognozirao velika većina građana je dala veliku podršku aktualnom premijeru i njegovoj stranci. Iako su Više [+] građani dali mandat premijeru to mu ne daje za pravo da nas zajebava i da predloži probisvjeta sa lažnom diplomom za ministra i da to Sabor izglasa. Premijer je itekako bio upoznat sa problematikom diplome trenutnog ministra poljoprivrede. Vi vrijeđate veliku većinu građana RH koji su pošteno stekli obrazovanje u RH bilo osnovno , bilo ono visoko obrazovanje i marljivo rade i pridonose razvoju RH uspoređujući ih sa probisvjetom koji ode u susjednu državu i kupi diplomu. Dobro znam koliko je potrebno odricanja i truda studenta i njegovih roditelja da bi se završio fakultet, tim mi je još veća uvreda ovakav ministar.
Velimir Komericki
prije 2 tjedna
Nemoguće je svima udovoljiti,ali nemoguće je svima "uskratiti" minimalne iznose potpora..to treba riješiti prvo razgovorom,pa dalje vidjeti kako i Više [+] što.
TinkiVinki
prije 2 tjedna
A ko bira Premijera koji postavlja ministre! Jel su stanovnici RH izabrali jesu i to prije dva mjeseca i jel večina građana izabrala jeste i to se Više [+] mora poštivat! A to što ja,vi i mi nismo zadovoljni to je sasvim neki drugi par opanaka! A vi sa tim "raspljuvanjem" ministara pljujete veliku večinu građana RH koji su legalno izabrali, i zbog toga nas poljoprivrednike mrze i neshvačaju ozbiljno! Dok sam bio mlađi bio sam buntovan i galamđija sa tim stavom i ponašanjem nisam ništa dobroga postigo bas kontra nevuko sam na sebe bjes određenih političkih močnika! Treba normalno razgovarat a ne pljuvat po svima! Što se tiče Vučkovičke po meni katastrofa, al ta ista ministrica je mom kolegi pomogla što se nekih stvari tice da ga je spaaila od sigurnog bankrota (nemojte mislit da je bilo ikakvo pogodovanje,kriminal ili tako nešta) samo ga je saslušala i usvojila mišljene sa terena ne njegovo osobno vec kao izaslanika 50-tak ljudi! Tako da se misljenjima da raspravljat! A ja dok je bila ministrica naježim se kad ju vidim ili čujem na tv-u i prebacim program!
Gardunko
prije 2 tjedna
TinkiVinki, da li ste vi zadovoljni radom bivše ministrice i sadšnjeg ministra? Smatrate li da idemo u dobrom smjeru? Ne postavljamo mi ministre. Više [+] Ministre bira Sabor RH na prijedlog premijera. Mi na izborima biramo saborske zastupnike za koje smatramo da će najbolje zastupati naše interese i interese RH. Želim samo najbolje Lijepoj Našoj i smatram da u Saboru i Vladi RH trebaju stolovati samo najbolji od najboljih. Mi nažalost biramo izgleda samo najgore od najgorih i ne prođe skoro dan da neki od dužnosnika ne osvane na stranicam crne kronike u medijima. S takvim vostvom nemamo nikakve šanse za boljitak i prosperitet.
TinkiVinki
prije 2 tjedna
Nevalja ti Vučkovićka, nakon 50 dana nevalja Dabro! Pa kog bi ti? Evo nevalja žena iz struke nevalja Dabro kog da stavimo? Nevalja ti Vučkovićka, nakon 50 dana nevalja Dabro! Pa kog bi ti? Evo nevalja žena iz struke nevalja Dabro kog da stavimo?
Gardunko
prije 2 tjedna
TinkiVinki, na intelektualnoj razini Marija Vučković je doktorica znanosti naspram ovog novog kojem više zbog stida ne želim ni napisati ime. Više [+] Vučkovićka će biti upisana u povijesti kao još jedna u nizu katastrofalno loših ministara poljoprivrede i možda najgora do sada ali ovaj trenutni je u prvih pedeset dana ministrovanja pokazao novu razinu gluposti i neznanja i uvjeren sam da će okaljati i srozati ugled ministarstva kao nitko do sada. On je proizvod egomanijaka Plenkovića koji nam tim izborom pokazuje da nas može ponižavati do mile volje i da će seljaci a poglavito Slavonski opet ponizno glasti za njega.
TinkiVinki
prije 2 tjedna
Gardunko pa jel Vučkovićka bolja od Dabre!? Gardunko pa jel Vučkovićka bolja od Dabre!?
mali poljoprivrednik
prije 2 tjedna
Plaćamo mi štošta i nitko nas ništa ne pita,a naveo si dobar primjer gdje je otišlo 90 milijardi.Zato sam za protugradnu obranu,jer nemamo ništa Više [+] drugo,pa neka pomogne koliko toliko.Priče o štetnosti ne piju vodu,jer se i sada koristi ista metoda,samo na drugi način.Ti isti dušebrižnici koji nas plaše negativnog utjecaja mirno gledaju razne vojne pokuse i šute kao podojeni.
Gardunko
prije 2 tjedna
Još jednom ću se osvrnuti na ovu temu i više ne: mali poljprivredniče slažem se s vama da oni najbogatiji i najmočnij su ti koji mogu stvari okrenuti Više [+] na bolje ali ih to ne zanima i nije im u interesu. Danas sam pročitao da su svjetske vojne sile samo u prošloj godini potrošile 90 milijardi dolara na nuklearno naoružanje, znaći na sredstva za uništenje. Da se tolika sredstva godišnje ulože u očuvanje prirode svijet bi bio bolje mjesto. Kako kažete oluje se ne mogu spriječiti a isti tako ni tuča. U Srbiji ispaljuju rakete pa su imali u nekolimo navrata razorne tuče diljem zemlje. Ako niste znali rakete se plačaju iz državnog proračuna a mi kao porezni obveznici punimo taj proračun, dakle ide iz naših đepova. Do sada je bilo svakakvih ministara u prijašnjim vladama i lopova i ubojica i svašta ali još nije bilo ovakvog tupsona. Njegov izbor za ministra je čisto isprdavanje s poljoprivrednicima premijera Plenkovića. Vrijeme će pokazati da sam u pravu. Naš osnovni problem je korupcija i nerad državnih institucija a tu prvenstveno mislim na jedinice lokalne samouorave i centralnu vlast. Da imamo uređeno društvo i državu lakše bi prebrodili ovakve katastrofe i tragedije koje ne možemo spriječiti niti kontrolirati.
TinkiVinki
prije 2 tjedna
Po meni onda treba ukinut i dhmz i to je to. Mi nismo ni dobili poruke u ponedjeljak za opasno vrijeme,a sedam dana prije smo dobili poruke kad nas Više [+] je prošlo opasno vrijeme. Treba onda ukinut i tu aplikaciju za uzbunjivanje i tu službu koja je za to zadužena jel je DOKAZANO DA NEFUNKCIONIRA.A kolko je samo plačena!
mali poljoprivrednik
prije 2 tjedna
Razni faktori su vezani za klimatske promjene,a samo jedan od njih je čovjek.Utjecaj ljudi se neće bitno promijeniti na bolje,jer oni najbogatiji su Više [+] i dalje pohlepni i ne dozvoljavaju značajnije promjene.Oluje se ne mogu spriječiti,ali se može pokušati utjecati na tuču i barem joj smanjiti intezitet.Pljuvati po ministru neću,jer još to zasad još nije zaslužio.Sama škola ne znači da je netko pametan i da će biti dobar ministar.Do sada smo se više puta uvjerili.Samo ne znam što vam toliko smetaju rakete,kak da će te platiti iz vlastitog džepa,pa dosada su silni milioni išli za dhmz i što smo imali od toga?Dobiješ sms poruku da će biti opasno vrijeme.Kako mi to pomaže?Valjda bi trebao pokrivati kuću i njive da ih led ne razbije.Smiješno za čega su dobivali novce.
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
Gardunko postoji stanovništvo sa različitim godinama ! Mi stariji živjeli smo u 4 godišnja doba , kada je u brdskoj Slavoniji bilo u nekoliko navrata Više [+] puno snijega , a temperature i minus 25 pa je kora pucala na bukvama !A 2024 ugrije kao u Africi na rubu SAHARE ! I onda dođe hladni zrak i sudar sa toplinom i vidimo što se dešava ! NIKADA nisam vidio takvu štetu od leda ! OSIGURAVAM kuću i auto iako je star ! Od protugradne obrane u ovakvim klimatskim uvjetima , VJERUJEM da NEMA POMOĆI !
Gardunko
prije 2 tjedna
Slažem se da treba čitati s razumjevanjem! Kao prvo, dobar dio stanovništva negira klimatske promjene i ne žele prihvatiti činjenice da su se Više [+] vremenski uvjeti bitno promjenili unazad 50 godina.Svaka godina je u prosjeku sve toplija i toplija. Uslijed podizanja prosječne temperature zraka u atmosferi se stvaraju uvjeti za sve jače i jače oluje kao što je bila ona prošle godine 19.07. i ova sada u Bošnjacima. Znači, prije pedesetak godina na ovim prostorima nije bilo ovakvih oluja. Za očekivati je da će ih biti i u budučnosti i nema tih raketa koje ih mogu spriječiti. Znanost treba prepustiti znanstvenicima a ne probisvjetima. Kad me boli zub idem stomatologu a ne nadrikineziologu ili nadripjevačukomičaru. Kako i kaže mali poljoprivrednik vrijeme će pokazati u kojem smjeru će nas odvesti ovakav ministar i njegovi znanstveni savjeti. Mene je osobno sramota kao poljoprivrednika i poreznog obveznika kakvog ministra i predstavnike seljaka(HPK) imamo.
mali poljoprivrednik
prije 2 tjedna
Čitajte sa razumijevanjem što je napisano,između redaks.Na oblake treba kontinuirano djelovati od nastanka i djelovati na njih cijelom Više [+] putanjom.Nekada se tako i radilo,jer je bila cijela mreža lansirnih rampi povezanih sa radarskim sustavom praćenja.Dalje se spominje da se u istraživanjima nije dokazalo da se sprečava tuča,ali istživanja nisu mogla dati mišljenje što bi se desilo i kolika bi tuča bila da se nisu uopće ispaljivale rakete,što znači da bi tuča bez raketa možda bila ko teniske loptice što sada i imamo.Javnosti se prezentira i izvlači iz konteksta onaj dio istraživanja koji njima odgovara.Tako možemo reći da se ne treba lječiti od raka,jer su istraživanja dokazala nedovoljnu uspješnost.Osiguravajuće kuće su lobiranjem obranu od tuče ugasile,a dobro znamo što znači riječ lobiranje.Sada svake godine povećavaju premije i zarada se gomila.Srebreni jodid se ionako ispušta prizemnim generatorima,samo što tih generatora ima jako malo i nisu toliko djelotvorni.Za vrijeme covida su odabrani znanstvenici svašta pričali,a kasnije se ispostavilo da su bili na nečijim platnim listama.Ukoliko ne pričaš ono što se treba pričati u javnosti,ne možeš niti dospiti na društvene medije.Pričati o obrani od tuče riječima kako treba stavljati zaštitne mreže i osiguravati i ništa više je voda na mlin osiguvarateljima.Sa osiguravajućim kućama sam imao nekoliko slučajeva i uvijek sam loše prošao.Tu nema poštene igre i služe se metodom uzmi ili ostavi.,jer znaju da unesrećeni ljudi hitno trebaju novac za sanaciju šteta.Čista ucjena i zato sada ide medijska hajka pojedinih "uvaženih" znanstvenika.Ministar kakav god da je,a to će vrijeme pokazati,samo ponavlja riječi većine seljaka koji govore iz svog životnig iskustva.
TinkiVinki
prije 2 tjedna
Isto ti stručnjaci u koje se ti kuneš su dobili pinku od osiguravajucih kuča da tule da je protugradna zastita neučinkovita! A lane 10 000 000 e Više [+] štete ove godine 10 000 000 e štete (neprovjerene informacije ali smatram na nivou cjele hrvatske i puno vise) i pogledajte lanjsku dobit osiguravajučih kuča koje su zavrsile u plusu a koje u gubitku i sve če vam biti jasno!
Gardunko
prije 2 tjedna
Evo, ljudi bi ispaljivali rakete samo da se ispaljuju! Timovi stručnjaka na 3 kontinenta su cijelo desetlječe testirali protugradnu obranu i došli do Više [+] zaključka da je neučinkovita, skupa i jako štetna za okoliš. Rakete se koriste još jedino u Srbiji i ne želim više ovdje navoditi razloge zašto to rade jer neki misle da ih mrzim. Nevjerovatno mi je da ljudi shvačaju ozbiljno neuke probisvjete poput Dabre i Dreleta koji ne znaju gdje im je dupe a gdje glava a kamoli da se razumiju u neke znanstvene teme poput protugradne obrane. Za ovu situaciju je kriv Sabor RH koji je na prijedlog premijera Plenkovića imenovao tupsona Dabru za ministra poljoprivrede i time mu dao u ruke vođenje takog važnog resora i medijski prostor koji zagađuje svojim glupim izjavama.
TinkiVinki
prije 2 tjedna
Gardunko kod nas u posavini nekad dok je bio stari velečasni kad najave nevrijeme i kad se krenu nazirat "strašni oblaci" velečasni upali zvona na Više [+] crkvi da ih rastjeraju! I znas sta ču ti reč ni onda nije bilo tolkog leda i nevremena! A dobro se zna ko je ukinuo protugradnu obranu i pod kojim okolnostima i u zahvalu tome je sad tamo gdje je sa velikom plačom!
Velimir Komericki
prije 2 tjedna
Neznam zašto ne riskiraju "opaliti" nekoliko raketa,pa ako i dalje bude štete ovakvih razmjera,onda nema efekta..ako se ipak smanji šteta,neka uvedu Više [+] pod obvezu zaštitu. Meni se čini da tu nemogu muljati i to ih muči. Ako kupe 100 raketa,a majstor koji ih ispaljuje veli da ih ima 50,znači da su "maznuli" pare. A ovak platite osiguranju,pa država vrati određeni postotak,pa se to ne dogodi. Pa osiguranje procjeni puno manju štetu od stvarne,pa te i tu zakinu...i eto veselja. Da ne pričam o debilnim uvjetima,ako osiguram danas,za 2 ili 3 dana polica tek vrijedi..i te neke blesave klauzule koje nama uopće neidu u korist..
Gardunko
prije 2 tjedna
Eto, večeras na RTL televiziji atmosferski fizičar Branko Grisogono vrlo jednostavno obrazložio beskorisnost ispaljivanja raketa u oblake, štoviše Više [+] štetnost ispaljivanja istih. I kome sada vjerovati??? Uglednom stručnjaku sa višedesetljetnim iskustvom u struci ili tupsonu Dabri sa lažnom diplomom???
Otvorena je diskusija na temu: Birokratski apsurd: Oluja im uništila plastenike, ali zagrebački OPG-ovi nemaju pravo na naknadu šteta
Antonio Bujan
prije 2 tjedna
najbolje ne delat niš i kupovat stranjsko najbolje ne delat niš i kupovat stranjsko
Marta Radić
prije 2 tjedna
Da nažalost zakon je takav....treba mjenjati zakon Da nažalost zakon je takav....treba mjenjati zakon
Otvorena je diskusija na temu: Dabro: Vrijedi li samo čekati i plaćati štetu ili dati sve od sebe i vratiti protugradnu obranu?
TinkiVinki
prije 2 tjedna
A što se tiče ukidanja jedinica lokalne uprave slažem se al nek se krene od opčina koje imaju manje od 1000 stanovnika a kolko ja znam večina Više [+] lokalnih opčina u vukovarsko srijemskoj županiji je veče od tog broja (neprovjereni podaci al mislim da je tocan), a u vukovarsko srijemskoj županiji je več toga dosta ukinuto i što se trebalo ukinut i što nije!
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
Takvu štetu od leda nisam vidio ! Imam osiguran auto kasko i kuću , božićna drvca i poljoprivreda su u Božjim rukama , a Bog je sve neskloniji Više [+] SLAVONIJI !
TinkiVinki
prije 2 tjedna
Nažalost što nema se kog postavit za župana zato što itko išta vrijedi bavi se nekim drugim poslom a ne politikom! Drugo kad bi se i tjeo neko Više [+] normalan kandidirat nebi bio izabran znas zbog čeg ako si iz ti krajeva. Trece mladost koja je otisla zna se zasto je otisla i osobno ja joj ne zamjeram i podrzavam. Večina je otišla iz nekog bunta i protesta a ne zbog neimaštine i da nije bilo posla! A što se tice proslogodišne oluje i osiguranje o tome bi se dalo pričat! Al nit je vrijeme nit mjesto! Prosle godine su neki dobrano iskoristili oluju i izdasno iskoristili i opčinu i županiju i državu! Jer uvjek je bilo nekom je NEPRILIKA a drugom PRILIKA!
Gardunko
prije 2 tjedna
Još jedan veliki problem nakon ove nepogode s kojim se susreću žitelji Bošnjaka a za koji je isto kriva politika je nedostatak mladeži koja bi Više [+] trebala na svojim plečima iznijeti najveći teret obnove mjesta. Ako niste znali Županjski kraj je jedan od najpogođenijih krajeva Hrvatske što se tiće iseljavanja mladosti.
Gardunko
prije 2 tjedna
Nije osiguranje rješenje svih rješenja, ne postoji rješenje svih rješenja u ovakvim nepogodama. Osiguranje nekretnina i usjeva je samo jedan korak ka Više [+] rješenju problema. Evo imamo HPK koja se još nije oglasila o nepogodi a kamoli da pomogne nekako, predsjednim maneken je na modnoj reviji u Briselu. Imamo 555 nepotrebnih jedinica lokalne samouprave koje gutaju proračunski novac bezveze. Kad bi se napravila reorganizacija lokalne samouprave(ukinulo većinu općina i županije) bilo bi novaca za ublažavanje i saniranje nepogoda i za mnoge druge korisne projekte.Do neki dan župan Vukovarsko-srijemske županije je bio pijandura i probisvjet Dekanić, kakvu korist imamo od tavog vodsta??? Imao sam štetu od oluje 19.07. prošle godine na objektima i usjevima. Sve je bilo osigurano i dobio sam odštetu od osiguravajučeg društva, ne onoliko kolika je bila šteta i koliko sam ja htio ali ipak mi je pomoglo da nekako prebrodim probleme. Da sam čekao općinu ili županiju još bi bio bez krova nad glavom.
TinkiVinki
prije 2 tjedna
Gardunko jel ti smatraš da je osiguranje riješenje svih rijesenja! Jesil ikad pretrpio kakvu štetu da te osiguranje moralo obeštetit! Drugo zasto se Više [+] forsira osiguranje od 75%eu fondovi,zasto se jednostavno ne napravi fond u koji ce ici ti isti novci koje osiguravajuče kuce pokupe bilo stete nebilo i ako ima štete iz tog fonda se obeštete poljoprivrednici VRLO PROSTO I JEDNOSTAVNO
mali poljoprivrednik
prije 2 tjedna
Nije isto kada tuča padne na jedno mjesto,ili kada napravi šteto od Zagreba do Vukovara.Nije isto kada pada kao grašak ili kao teniske Više [+] loptice.Osiguravajuće kuće su jedno obično nužno zlo i gledaju samo kako da te iskoriste,te za saniranje śtete uvijek moraš debelo zagrabiti u svoj džep.Koliko možeš dugo tako funkcionirati.Pokazalo se prečesto da mnogi znanstvenici ne rade za ideale i dobrobit čovječanstva i zato jesmo tu gdje smo,na rubu istrebljenja,čast izuzecima.Okomili su se na poljoprivredu iz mnogih ne baš moralnih razloga,a istovremeno šute na mnoge druge veće probleme.Jedan farmer sa kravama zagađuje okoliš,a bogataš vozajući se privatnim avionom ili jahtom ne zagađuje,jer je to turizam i trerba ga razvijat. Sramota ..
Gardunko
prije 2 tjedna
Mali poljoprivredniče, ne stavljaj mi na teret ono šta nisam. U meni nema mržnje ni miligrama prema nikome. Srbi koriste rakete za obranu od tuče i Više [+] ništa im nije koristilo, diljem Srbije nevrijeme sa obilnom kišom i tučom i to u nekoliko navrata ove godine. Ravnatelj DHMZ-a je kao i svi ravnatelji izabran po političkoj liniji a ne po sposobnosti i mora raditi to šta radi i pričati to šta priča. Priroda je neukrotiva i nepredvidljiva a ljudska rasa je svojim djelovanjem učinila prirodu ranjivom i bolesnom. Možda su oluje način borbe prirode protiv ljudske vrste, nešto kao antitjela u ljudskom organizmu kad ga napadne neka bolest pa se antitjela aktiviraju i napadaju bolesno tkivo(tko bi ga znao). Znam samo da uništavamo prirodu na svakom koraku a ne slušamo znanstvenike koji su nas upozoravali i upozoravaju na ovakve scenarije.Kakvu vi očekujete korist od ovakvih nepismenih političara kao Dabro u ovakvim situacijama???Da će nam pomoči???Ma daj molim vas nemojte biti smiješni!!! Da nam je vodstvo države ispravno Bošnjaci bi bili bogato selo puno mladih ljudi sa novijim građevinama otpornijim na oluje i sa više osiguranih nekretnina a bilo bi novaca u proračunu za saniranje štete. Ovo lupetanje o protugradnoj obrani nema uopče smisla, prihvatite činjenice!
mali poljoprivrednik
prije 2 tjedna
Gardunko;ti nevoliš Srbe,Ruse ,Turke ili koga već ne,ne voliš niti političare,ali to nema veze sa obranom od tuče,ili kako ti kažeš da to teoretičari Više [+] zavjere forsiraju.Pojedine francuske regije financiraju obranu od tuče,a mnoge druge poljoprivredne regije u zapadnim zemljama.Samo što su njihove regije površinom veće od Hrvatske.Čuo si od ravnatelja DHMZ-a kako je nešto MOŽDA i štetno,a taj isti ravnatelj je ostavio u funkciji prizemne generatore u funkciji,samo što ih ima premalo i imaju manju učinkovitost od protugradnih raketa.Taj isti ravnatelj neće naglasiti kako i prizemni generatori rade na istom principu ispuštanja srebrenog jodida,pa kako onda oni nisu štetni ,a protugradne rakete jesu???Dešavaju se nevjerovatne stvari da tuča pada 20 min ili pada kao teniske loptice.Poslije takve tuče ostaješ sirotinja preko noći,jer ti je uništena kuća,auto,polja i što trebamoi samo čekati tko je idući na redu?
TinkiVinki
prije 2 tjedna
Ja se slažem sa "malim poljoprivrednikom"! Nikad nije bilo ovako, županjska posavina i istok hrvatske je imo ustrojene lansirne postaje (raketarnice) Više [+] bosanska posavina također kao i srbija, i po meni je bilo efikasno (moje osobno mišljenje ) i nije isto kad pada led promjera 2-5mm i kad padaju teniske loptice (kad te udari fićo ili fap kljunaš) ovo sto se desava to je strava. I slažem se s ministrom gledamo u oblake 10 h i čekamo da nas satre ajmo nešto napravit pa da se kaže probali smo, a ne vec 10 godina vičemo to nedjeluje a šeteta su enormne! I ne samo što se tiče poljoprivrede več svega!
Gardunko
prije 2 tjedna
Da ponovimo gradivo: Rusi su osmislili protugradnu obranu ali su nakon desetak godina odustali jer su vidili da nema učinka. Štoviše kemijska Više [+] sredstva korištena za zasijavanje oblaka čine veliku štetu za cijeli eko sustav. Jedino još Srbi povremeno ispaljuju rakete ali iz potpuno drugih razloga, ljudi jednostavno vole pucati a pošto su izgubili sve ratove koje su započeli smiju pucati samo u oblake. Najlakše pustiti mozak na pašu i prikloniti se teoretičarima zavjere i ignorirati savjete znanstvenih krugova. Naš najveći problem su korumpirani političari poput ovog tupsona Dabre kojima je jedini cilj osobna protupravna imovinska korist a ne rad za javno dobro. Da imamo manje uhljebničkih institucija poput općina i županija bilo bi dovoljno sredstava za ublažavanje posljedica ovakvih katastrofa.
Hdz zlocinacka organizacija
prije 2 tjedna
Na prirodu se ne moze utjecati ali moze na trenutno stanje sa osiguranjem usjeva i oštetom kod proglasenja elementarne nepogode. Prvo... Osiguranje Više [+] kod privatnih osiguravajucih kuca nema nikakvog smisla. Niti su zadovoljni poljoprivrednici, a niti osiguravajuce kuce. Drugo je suluda odluka da kad se raspise elementarna, odsteta ne moze biti veca od 5 posto procjenjene stete. Kriminalno perfidno su to smislili. Kakva je to pomoc? To je kao da se ljude natjera da osiguravaju usjeve. Samo stvar je u tome da ako bi posteno isplacivali stete onda se ne bi nikog trebalo tjerati da se ide u osiguravanje
osijek 2012
prije 2 tjedna
Kinezi se malo zaigrali,a sta ćeš događa se kad svašta istražuješ. Kinezi se malo zaigrali,a sta ćeš događa se kad svašta istražuješ.
Đuro Japaric
prije 2 tjedna
Nije problem što pada led , problem je što u Hrvatskoj ne padaju VLADE i ne ukida se 556 FARMI o kojim Gardunko piše , zvane općine i gradići ! Nije problem što pada led , problem je što u Hrvatskoj ne padaju VLADE i ne ukida se 556 FARMI o kojim Gardunko piše , zvane općine i gradići !
mali poljoprivrednik
prije 2 tjedna
Koji znanstveni radovi dokazuju da je obrana od tuče neučinkovita?Jučer bio kod rođaka pomoći u saniranju štete od tuče Polupani crepovi,salonitne Više [+] ploče,razbijen auto.Zakisla khća i hrana za stoku,a možda bi led svakako padao da su ispaljene rakete,ali velika je razlika koliki komadi i koliko dugo.Istina je da pada led unatoč protugradnoj obrani,ali tko zna kako bi bilo da nisu pucali rakete.I nije istina da se puca samo na istoku,već postoji i protugradna obrana i u zapadnim zemlhama,samo je tamo podijeljeno po regijama.Ne znam kakav će biti ovaj ministar,ali nije u redu pljuvati po čovjeku zato što javno każe nešto što misli 90% seljaka.
Gardunko
prije 2 tjedna
Sto mu dabrova!!! Ministar Dabro i znanost nikako ne idu zajedno, to što taj tupson s lažnom diplomom izjavljuje ne treba shvačati ozbiljno. Više [+] Znanstveno je dokazano da protugradna obrana ispaljivanjem raketa ne djeluje čak naprotiv štetna je. Jučer je Srbiju također poharala oluja i tuća sa razornim učincima kao i kod nas unatoč ispaljivanju raketa. Drugi par opanaka je to što su Srbi narod lud za oružjem pa vole ispaljivati rakete i pucati bezveze. Da imamo normalnu vlast ukinula bi nepotrebne općine i županije pa bi bilo novaca za ublažavanje posljedica ovakvih nepogoda. Uostalom da imamo normalnu vlast Dabro ne bi bio ni portir u ministarstvu a kamoli ministar!
Otvorena je diskusija na temu: Što se događa sa stablima mandarina? Požutjelo lišće obilno opada, suše se grane
Đuro Japaric
prije 3 tjedna
Zorane nisam bio u tom dijelu , ali kupujem od ljudi koji prodaju u Sl. Brodu ! Inače supruga mi ima dio HERCEGOVAČKE krvi , na način da su djeca Više [+] HERCEGOVINE u organizaciji fra Didaka doseljena u SLAVONIJU da ne umiru od GLADI nakon Prvog rata ! I onda se jedna od tih udala za SLAVONCA i ona je moje supruge baka !
Zoran Katić
prije 3 tjedna
Đuro, nisu moji hercegovci, iako nemam nista protiv tih ljudi. To su Neretvani, Dalmatinci koji nemaju nista s hercegovinom. Dalmatinci! Đuro, nisu moji hercegovci, iako nemam nista protiv tih ljudi. To su Neretvani, Dalmatinci koji nemaju nista s hercegovinom. Dalmatinci!
Đuro Japaric
prije 3 tjedna
Moji Hercegovci pa nesposobna Vučković vam je ponovno ministrica ali u drugom resoru u kojem treba još manje pameti ! U Slavoniji gdje imam voće do Više [+] izražaja dolazi plamenjača , pa je ubila list oraha , dio koštičavog voća a i vinovu lozu napada ! Nadam se da su nasadi poznanika koji prodaje mandarine u Sl. Brodu dobri ?
Matko Nikolić
prije 3 tjedna
Ove godine ako se ovako nastavi mandarina neće biti ni za lika. Jedino najkasnije sorte nisu požurile Ove godine ako se ovako nastavi mandarina neće biti ni za lika. Jedino najkasnije sorte nisu požurile
Pohvalila se Uprava za ruralni razvoj
Najljepši vrtići u Hrvatskoj (su)financirani su iz Programa...
DV Ribica iz Podbablja najljepši je vrtić u kategoriji općina, među malim gradovima n...
Otvorena je diskusija na temu: Ministar Dabro sudjelovao u žetvi: Potrebna nam je suradnja i poticanje proizvodnje
Đuro Japaric
prije 4 tjedna
HDZ ne iseljavaju Hrvati što ne vole Hrvatsku , već preko 90 % iz ekonomskih razloga ! Pa zašto su masovno iseljavali Dalmatinci ? Filoksera uništila Više [+] vinovu lozu , nije bilo industrije i iseljavanje ! Isto i Slavonija , od VUKOVARA napravljena HIROŠIMA !U ratu i LOPOVSKOJ privatizaciji UNIŠTENA industrija i imamo EGZODUS za kojeg sam ja javno rekao 95 da će se desiti u Slavoniji ! Biti u ovakvom HDZ - SDP SRANJU je za mlade gubljenje vremena ! VEĆINA će se snaći ! Ja sam jeo 3 godine kruh u Njemačkoj i Libiji i vratio se u DRŽAVU ZVANU JUGOSLAVIJA , koju rasturiše balkanska plemena i napraviše 7 SRANJA ! Malo prije dovršavam tekst i za Dabru , pa od 2003 NE MOŽEMO kupiti ni 2 parcele za dio sadržaja za posjetitelje Sovskog jezera ! Neki dan nam dadoše na potvrdu da možemo raditi državnu zemlju još JEDNU godinu jer NE RASPISUJU NATJEČAJE ! Ma jebeš HDZ - SDP , Hrvatsku , napraviše SRANJE !
Hdz zlocinacka organizacija
prije 4 tjedna
Zao mi je Slavonije, kad prolazim i vidim te napustene kuce. Ali... Znaci negdje je zakazao odgoj i to jako. Ljudi odlaze biti sluge po zapadnim Više [+] zemljama, neki uspiju,a neki sa samo prezivljavaju. Ja osobno nema tih novaca, nekog boljeg zivota da napustim svoje sto su moji predci generacijama stvarali. Iskreno ti koji odu nemam dobro mišljenje o njima
Đuro Japaric
prije 4 tjedna
Malo prije u EPICENTRU Slavonske gospodarske i demografske uništenosti održana je Skupština udruge za Sovsko jezero ! Udruga i Općina Čaglin platile Više [+] su postupak da zemlja i u gruntovnici ide na ovo SRANJE koje nazvaše RH ! Od 2001 NISMO mogli kupiti 2 parcele podržavljene zemlje za dio sadržaja za posjetitelje ! Raspolaganje sa podržavljenom zemljom je u resoru nesposobnog Ministarstva poljoprivrede ! Pa ako ministar Dabro želi pomak za državnu zemlju MORA pisati IZMJENE Zakona , jer je postojeće SMEĆE na štetu OPG ,a u ovom slučaju i za Udrugu vrijednih ljudi koja je organizirala niz skupih aktivnosti za uređenje , zaštitu i spašavanje jezera , uređenje okoliša i podosta sadržaja za posjetitelje !
Marta Radić
prije 4 tjedna
Nažalost , to je odraz našeg društva..osobno smatram da ova vlast neće dugo..jer kad dođe na naplatu svi propusti..tada će sve to puknuti. Puno je tu Više [+] ega i ljudi koji su u politici zbog osobnog interesa.Dogodine ponovo parlamentirni izbori
Gardunko
prije 4 tjedna
Uz ovakvog nepismenog ministra s lažnom diplomom, ravnateljem apprrr-a Vujićem pijandurom i nasilnikom te predsjednikom HPK manekenom Jakopović koji Više [+] ima veze s poljoprivrednom proizvodnjom isto koliko i s NASA-inim svemirskim programom te ostalim čelnicima komore koji su svi odreda korumpirane ulizice, pitanje je: šta može krenuti loše??? Odgovor je:SVE!
Đuro Japaric
prije 4 tjedna
Ministre provezi se kroz brdski dio Slavonije , Đakovo - Levanjska Varoš - Ruševo - Čaglin , pa porazgovaraj sa ljudima u IZUMRLIM Borevcima , u Više [+] selima u kojim NEMA ni jedan mlađi od 18 godina ! Neka te prati i ministar za DEMAGOGIJU - demografiju ! A sa moje ti je strane poznati prijedlog , da se IMENUJE povjerenstvo i napišu NACRTI zakona za HRVATSKU agrarnu reformu - STRATEGIJU razvoja poljoprivrede , koju ova KVAZI državica NEMA , ali je 2021 IMALA 195 IZUMRLIH sela i preko 80 sa samo JEDNIM stanovnikom ! Pravo predlagati ima Ne hrvatska vlada i svaki zastupnik NE hrvatskog sabora ! SAMO za napisati PRIJEDLOG zakona treba PAMETI i ODLUČNOSTI ,a i RADITI !
Đuro Japaric
prije 4 tjedna
I Kolinda kao predsjednica ove kvazi državice slikala se na kombajnu kod Vrakića a onda potpisivala štetne zakone za OPG ! I Kolinda kao predsjednica ove kvazi državice slikala se na kombajnu kod Vrakića a onda potpisivala štetne zakone za OPG !
Hdz zlocinacka organizacija
prije 4 tjedna
Koja demagogija... Kad mogu ocekivati gospodina na svom imanju da pomogne u berbi krumpira? Isto imam puno problema i jos vise savjeta haha. Ps:da je Više [+] iskren dosao bi bez fotografa i hvaljenja na sluzbenim stranicama
Marta Radić
prije 4 tjedna
Ministar na terenu..tješi seljake , a još uvjek nisu isplačeni poticaji..eko , konzervaciska , leguminoze , i dr...bilo obečano ovaj tjedam opet Više [+] ništa. Od tješenja se ne živi ..potrebne su jasne mjere i povjerenje...ovako zavitlavati poljoprivrednike sa isplatom potpora..ne uljeva baš povjerenje za budućnost.
Đuro Japaric
prije 4 tjedna
Turci nisu sravnili Beč pa to trebaju Hrvati , jer su oni upropastili Slavonsko - baranjsku poljoprivredu ! Od njihove OKUPACIJE imamo dvostruku Više [+] evidenciju zemlje i cirkus zvan ne sređeno stanje za privatnu i zemlju koja se podržavljuju od 91 ! Posljedice NAREBE carice Terezije iz 1756 vidite u NIZINSKOJ Slavoniji i Baranji u smislu razvoja UŠORENIH sela !Prije par dadoše nam na POTVRDU da možemo u ovom SRANJU raditi državnu zemlju još godinu dana , jer MAFIJA u Ne hrvatskom saboru od 2001 NAMEĆE ne obvezujuće raspolaganje sa državnom zemljom na ŠTETU OPG ! A Dabro ne radi NIŠTA za promjene kao ni Klub poslanika Škorinog DP !
SASA FRANIC
prije 4 tjedna
to je dobro, ali vec se znaju mnogi problemi. i to treba cjeli tim koji bi radio na tome. od politike poljoprivrednog zemljista, pa do proizvodnje i Više [+] otkupa. i naknada za poljoprivrednike u vidu poticaja. treba samo kopirati npr. Austriju. nista puno tu ne treba mudrovati .
Otvorena je diskusija na temu: Josip Dabro predao imovinsku karticu, evo što posjeduje ministar poljoprivrede
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Nije Vučković uništila poljoprivredu , ona je jedna u seriji PROMAŠENIH ministara kao i promašeni Dabro ! TEMELJE za UNIŠTENJE Slavonsko - Baranjske Više [+] poljoprivrede , postavili su Austrijanci sa modelom feudalaca i kmetova , koje je Carica Terezija 1756 NATJERALA da poredaju kuće uz puteve sa gospodarskim zgradama ! Od TE PROMAŠENE NAREDBE izgrađena su UŠORENA sela u Slavoniji i Baranji ! KOLONIZACIJOM u organizaciji Savojskog , pa srpskom 1919 pa Brozovom 1945 , smodoseljavanjem , RAĐANJEM PUNO djece , koja su onda POVRŠINSKI smanjivala IMANJA od otoka pa do kopna ZASNOVAN je PREVELIK broj obitelji sa ŽIVOTOM od obrade zemlje ! Od glupog Radića i SRPSKE reforme 1919 IMAMO i model POLJOPRIVREDNIH poduzeća ! SELJAČKI sektor sa malim površinama , USITNJENIM parcelama , NE DOHODOVNIM kulturama uglavnom je za MUZEJ ! Ako se ANALIZIRA od 1536 i TURSKE reforme , pa do Tuđmana i Račana i sadašnjeg BESPOSLIČARA Plenkovića , SVE JE POZNATO kao što je meni poznato da se MORA IĆI U AGRARNU REFORMU ! To sadašnja MAFIJA i NE hrvatskom saboru i Ne hrvatskoj Vladi ZNAJU , kao i njihova HPK znaju , ali ŠUTE ! Ministar poljoprivrede u sjeni , Đuro Japarić !
SASA FRANIC
prije 1 mjesec
nije bitno sto ima nego sto moze napraviti na svom polozaju. iako ne vjerujem da moze biti gori od one nakazetine koja je unistila poljoprivredu u Više [+] proslom mandatu. ali nije bas nesto odlucno krenuo. mi imamo katastrofu sa agencijom koja ne ispacuje poticaje, a on tu se ne daje izvjesca, ne rastjeruju se stetocinje od direktora Vujica i ostalih stetocinja koji su do toga doveli ...
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Nije bitna imovina , već pamet , a on ju nema za neke promjene u poljoprivredi ! Slugani , Pešte , Beča , Beograda i sada Brisla , zastupnici Više [+] takozvanog > hrvatskog < sabora , NISU osigurali ZAKONSKE a ni ekonomske uvjete za razvoj poljoprivrede , posebno OPG ! SVE je prepušteno SNALAŽENJU pojedinaca !
Otvorena je diskusija na temu: Ekološki proizvođači ipak ne ostaju bez potpora, dokumentaciju trebaju što prije dostaviti APPRRR-u
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
SASA pa u Tuđmanovoj i Račanovoj , karikaturi koju nazvaše RH , sve ti je umreženo poput paukove mreže , u sredini mreže , Plenković , prvi red mreže Više [+] , nesposobni ministri , treći ne izabrani zastupnici , pa župani , pa gradonančelnici i načelnici , pa javna poduzeća , agencije , ravnatelji i ako si SASA mlađi moraš se UČLANITI U HDZ , jer je paukova mreža HDZ najbolja ! Pa zamisli da si ti RAVNATELJ Agencije ? More birokracije natovarene nama OPG i ljudima u AGENCIJI za X PRAVILNICIMA koje donosi MINISTAR , na temelju LAKRDIJAŠKIH Zakona PISANIH u ZAGREBU , a di mora biti USKLAĐEN i sa DIREKTIVAMA iz sjedišta IV Reicha uraspadanju , sa sjedištem u BRISLU ! U genima je SLUGANA u Zagrebu da su bili FILIJALA ; Pešte , Beča , Beograda i sada Brisla !Krećem na rad i držim se one iz Brozova doba ; U radu je spas ! REKOH doktoru da sam promucao i ta to ne mogu reći a on me upita kako sada kažem ; U LADU JE SPAS ! Nasmija se doktor , ustade sa stolice i reče ; Ne znaš ti Đuro ladovati !Držite se hlada u ovih nekoliko dana , i ja napravim pauzu od 12 do 3 sata !
SASA FRANIC
prije 1 mjesec
a zasto je ova nesposobna beskorisna stetocinja jos ravnatelj? je li nije ovo cudo, bas taj koji je doveo tu agenciju na razinu sadasnje supe ? a zasto je ova nesposobna beskorisna stetocinja jos ravnatelj? je li nije ovo cudo, bas taj koji je doveo tu agenciju na razinu sadasnje supe ?
Otvorena je diskusija na temu: Predstavnici HPK s ministrom Dabrom - evo kada se očekuje isplata potpora
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Zakon o HPK nije loš to sam već napisao nekoliko puta , problem je STATUT kojega NEĆE mijenjati VELEPOSJEDNICI u Skupštini Vladine HPK ! Neće Više [+] napisati ni da HPK organizira PROSVJEDE , SAKUPLJANJE 10 % POTPISA kojim se NE hrvatski sabor MOŽE natjerati da raspiše REFERENDUM o prijedlozima zakona , KAKAV je postupak kada dragovoljni ili PRISILNI člana predlaže da se zatraži IZMJENA ili UKIDANJE zakona od INTERESA za poljoprivredu ! Predsjednik , više članova SKUPŠTINE VLADINE HPK , ŠIRA javnost zna , da PREDLAŽEM da se imenuje POVJERENSTVO i u roku 30 dana NAPIŠU nacrti zakona za HRVATSKU agrarnu reformu - STRATEGIJU razvoja poljoprivrede , koju ova KVAZI državica od priznanja 92 NEMA ! 3 ILI VIŠE građana MOGU osnovati UDRUGU , pa osnujte UDRUGU OPG ! A , ako ima zainteresiranih treba osnovati UDRUGU KONTRA REŽIMA , koja bi sakupljala 10 % POTPISA za BITENE Zakone i NOVI USTAV jer sa ovim KOMUNISTIČKO UDBAŠKIM - HDZ - SDP , NEMA PROMJENA U Hrvatskoj ! Odoh na rad u EPICENTAR Slavonske GOSPODARSKE I DEMOGRAFSKE uništenosti ! TKO ŽELI vidjeti kako to izgleda neka POSJETI sela u Općini Levanjska Varoš i ČAGLIN !
Ivan Klasnić
prije 1 mjesec
Ne mogu vjerovati da Vas osoba poput " Farma Lužak " ( koji krije svoj identitet ) može izbaciti iz teme pregovora koji su predočeni u gornjem tekstu Više [+] autorice gospođe Željke . Ako je netko vrijedan , uredno radi , postiže vrhunske rezultate , ne mora značiti da je poštena , iskrena . savjesna i odgovorna osoba . Daleko smo mi od demokratskog , legalnog biranja u kojekakve Saveze , pa i pojedine Udruge , a osobito u HPK . Mi koji smo malo " stariji " , koji smo bili na osnivačkim Skupštinama ( od Gospodarske sloge , Seljačkog saveza HPK itd. ) vrlo dobro znamo kako se predlagalo , biralo i izabrano . Nitko me ne može uvjeriti ( a posebno Farma Lužak , i njegovi istomišljenici ) da je netko poput Vrakića , Brlošića , Grivičića ,Rešetara ( i da ne nabrajam dalje ) sve stekao na pošten način . Kao prvo ne znam dali Vam je poznato što su te osobe imale od mehanizacije , razne opreme , vlastitog poljoprivrednog zemljišta , pokretne i nepokretne imovine prije devedesetih godina ( po današnjem izračunu spadaju u grupu malih OPG-a koji nebi u to vrijeme imali veću ekonomsku veličinu od maksimalno 5,000 e . ) a što posjeduju sada . Radi usporedbe neki koji brane prozvane neka se zapitaju što je Vrakić učinio tako bitno za običnog seljaka ( osim što mu je na nepošten i nelegalan način uzeo državnu zemlju ) da mu je Kolinda sjela u kombajn i " uživala " u njegovim jadikovkama kako je teško biti poljoprivrednik s 450 ha. državne zemlje s John deerevom mehanizacijom . Ako imam svu dokumentaciju od mjerodavnih institucija koliko su državnog poljoprivrednog zemljišta na koncesiju od 30- 50 g. dobili . koliko su nepovratnih sredstava dobili od RH i županija , što su sve povukli od EU fondova , itd . Onda me nitko ne može uvjeriti u njihovo " poštenje " a osobito ne " Farma Lužak " koji priča da su svi dobili g-mailove za kandidaturu u HPK , a što je s onima koji se ne služe računalima i pametnim telefonima ( ti očito nisu bitni da budu birani , ali su bitni da plate članarinu ) .
mali poljoprivrednik
prije 1 mjesec
Ne podržavam ovakvu komoru,jer ju vodi politički ustoličeni predsjednik i u njenoj upravi je veći dio predstavnika krupnog kapitala,koji tjeraju vodu Više [+] na svoj mlin.Samo moramo shvatiti da je sistem poljoprivrednih komora legitiman i priznat u cijeloj EU.Moje mišljenje je da se svi trebamo uključiti u sljedeće izbore za komoru i izabrati ljude koji će istinski biti predstavnici seljaka,a ne politike i krupnog kapitala.Ne znam kada su idući izbori u komori,ali članarina nije neki problem i svi se trebamo aktivirati i izabrati prave predstavnike.
Marta Radić
prije 1 mjesec
Nema potrebe raspravljati oko komore...neka komora bude komora , samo članstvo treba biti dobrovoljno... Ljudi su shvatili da komora nije zaštitila Više [+] njihove interese..s toga paljba po istoj. Glavni financijaš komore je Vlada RH..s toga je jasno tko je gazda. Komara služi politici da daje suglasnost na određene propise , koje Vlada želi progurati prema EU..tako da ispada da su to RH poljoprivrednici odobrili ,, no istina je nešto drugo. Slažem se da se poljoprivrednici teško udružuju.. no treba svakako poštivati izbor , a ne dekret.
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Bio sam osnivač VIŠE Udruga , jedna je za Sovsko JEZERO KOJE SMO spasili ! Pomogao sam Laslu da se osnuje Zajednica udruga seljaka Slavonije i Više [+] Baranje ! U Zagrebu je napisan STATUT za Savez udruga Hrvatske -po proizvodnim granama - SKUPŠTINU nismo organizirali jer je HSS tražila da njihov član bude PREDSJEDNIK !Bio sam OSNIVAČ Udruge OPG Hrvatske - Život , koja je INŽINJERINGOM UNIŠTENA , a koja je govorila O BITNIM PROBLEMIMA , za razliku od ove MARIONSTEKE Vladine HPK , poznajem i dio odgovornih u Skupštini kao što i di njih poznaju mene i moj stav od 2001 kada sam REKAO da se Zakon za državnu zemlju NE vraća na lokalnu razinu ! KRIMINALAC Mesić nije odradio što je on predložio nakon PRIJEMA predstavnika ; Savez istarskih udruga , Hrvatska voćarska zajednica , Zajednica udruga seljaka Slavonije i Baranje , Udruga općine Čaglin KOJA je TRAŽILA da Predsjednik Mesić reagira ! BRANITELJI Pankretića , JUDE iz HSS seljačkog saveza ; Kolar , Grivičići i Kutervac najavili su dolazak kod Mesića , ali su odustali ! I u 8 godina BRANILI SU KRIMINALCA Pankretića . 2001 - 2008 u preko 180 LOKALNIH vlasti nije RASPISAN ni jedan natječaj u korist OPG ! REVTALIZIARTI Goli otok i Jasenovac i tamo ih smjestiti , jer smo tako u EU ušli sa samo 960 tisuća ha ! Ne sluša se Đuro , koji je radeći vani VIDIO što drugi imaju i da ćemo u EU ući sa SELJAČKOM poljoprivredom VEĆINOM ZA MUSZEJ !
Gardunko
prije 1 mjesec
Farma Lužak, vidim da branite ovakav neuređeni sistem jer vjerovatno imate osobne koristi od toga.Npr. nitko ne zna na koliko subvencija ima pravo i Više [+] kad su isplate. Nijedan moj kolega kao ni ja nismo dobili e-mail sa obavijesti o izborima u HPK. Nitko vas ne tera da budete član vladajuče partije ali ako ste član puno je veća vjerovatnost da čete uživati neke benifite npr. prilikom natječaja za zakup polj. zemljišta ili natječaja iz EU fondova. Ni u jednoj jedinici lokalne samouprave natječaj za zakup zemlje nije doveden do kraja. Broj OPG-a u Hrvatskoj je nerealno velik i suludo je da na jedoj adresi imaju i po tri OPG-a. Nije istina da se vodi briga o malima i mladima već suprotno daje se prednost velikim sustavima od kojih su neki pod istagom europskih istražitelja(brača Pivac i njima slični). Zaboravili ste i na bivše ministre Toleta i Čobija koji su stekli nezakonitu imovinsku korist od svojih mandata.
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Farma Lužak , znam da je NE hrvatski sabor donio Zakon o obveznom članstvu ! Znam da sam od Ustavnog suda HDZ i SDP , tražio da UKINU obvezno Više [+] članstvo ! Oni su to odbili , prave se mutavi ! Isto tako svatko može pročitati Članak 43 Ustava HDZ i SDP , koji govore da ZAINTERESIRANI mogu osnivati SINDIKATE i UDRUGE TE DA JE ČLANSTVO DRAGOVOLJNO ! Pa ako vlasnici OPG žele da se ORGANIZIRAJU , mogu osnovati UDRUGU OPG , jer je Udruga OPG Hrvatske - Život , inžinjeringom UNIŠTENA !
Farma Lužak
prije 1 mjesec
Đuro laptdas bez veze ko i obično, ko prvo SABOR RH je donio zakon o HPK i u njemu stoji da je članstvo u Hrvatskoj poljoprivrednoj komori OBAVEZAN. Više [+] Prema tone riješenje bi bilo mijenjanje zakonom o HPK u Saboru. Dok je ovakav zakon treba ga se pridržavati. Ja recimo ne podrzavam Zakon o sigurnosti u prometu gdje kate da se u automobilu treba vezati sigurnosnim pojasom ali se uredno vežem jer ću inače dobiti kaznu.
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Farma LUŽAK , Vladina HPK nije stranka , sporno je što PRISLJAVAJU vlasnike OPG da budu obvezni članovi ! SPORAN je i STATUT jer on NIJE u interesu Više [+] OPG , a STATUT donose članovi SKUPŠTINE a u SKUPŠTINI su uglavnom novi hrvatski VELEPOSJEDNICI , KOJI NE govore o stvarnim PROBLEMIMA ZA OPG , a oni su PREVELIK broj OPG , mala površina , usitnjenost parcela , ne sređeno stanje u gruntovnicama i katastru , puno na UMRLIM , uglavnom NISKODOHODOVNE kulture ! A bivša ministrica uz Pankretića po nesposobnosti je na TOP drugom mjestu ! Pa neki nam dan dadoše državnu zemlju na još jednu godinu ! Pa to mogu raditi samo KRIMINALCI , KRIMINALCI SU VLADE , mafija u NE hrvatskom saboru i Predsjednici od grobara HRVATSKE Tuđmana pa do sadašnjeg LAKRDIJAŠA Milanovića !
Farma Lužak
prije 1 mjesec
Kako prvo članstvo u bilo kojoj stranci je osobna stvar i nitko no Vama ni meni ne brani da se uclanimo u bilo koju stranku. Drugo svaka županija je Više [+] izborna jedinica i svi registrirani OPG ovi imali su pravo birati i biti birani. Vjerojatno ste i Vi dobili na mail mogućnost glasovanja i mogli ste TAJNO sa svog maila glasati za kandidata kojeg ste htijeli. Dakle susjedi i poznanici iz županije su ti koji su od ljudi koji su se kandidirati iz Vaše županije izabrali koga su hrijeli. Nisam siguran da je moguće napraviti demokracije izbore. A sad šta se tiče bivše ministrice, ja neću uopće suditi o njezinom radu već samo navodim činjenice. 1. Njezina politika koju je provodila je MALI i MLADI. 2. U svim natjecateljima i za zakup državnog poljoprivrednog zemljišta i za zakup šumskog zemljišta mladi poljoprivrednici su imali prednost 3. Mali poljoprivrednici do 50 hektara su izuzeti od konvergencije u mjeri teži uvjeti poslovanja pa tako neko tko ima do 50 hektara dobije 190 eura,a onaj preko 100 hektara za svaki hektar preko stotog dobije 19 eura 4. Mali poljoprivrednici koji imaju ukupne prihode manje od 11.000 eura ne plaćaju nikakav porez i minimalno stopu za zdravstvo i mirovinsko A rezultat takve poljoprivredne politike su da imamo preko 180.000 OPG OVA,,da oko 110 000 OPG ova prima potpore. Da od 110.000 onih koji primaju potpore 65.000 je onih koji primaju potpore manje od 1500 eura. Dakle broj malih se u povećanju uptavo kako ministrica želi u svom programu. Naglašavam ja se niti slažem niti ne slažem sa programom ministrice već samo kažem da je ona imala neku svoju viziju i nju provodila.
Gardunko
prije 1 mjesec
Farma Lužak, poštujem vaše pravo na različito mišljenje ali niste u pravu. Ljudi koje ste mahom nabrojali su prije svega članovi HDZ-a i bez Više [+] pripadnosti toj stranci ne bi ni bili izabrani na čelna mjesta u komori a i dobar dio svoje imovine su zaradili političkim djelovanjem a ne polj. proizvodnjom. Čelništvo komore radi za interese vladajuće stranke a za to biva nagrađeno nekim osobnim dobicima. 99% članova komore su prisilni članovi i nisu bili upoznati sa terminom i kandidatima na izborima. Farma Lužak, po svim podacima većina polj. proizvodnje nam je u slobodnom padu i molim vas da nam napišete ovdje 5 pozitivnih pomaka za koje je zaslužena bivša ministrica i predsjedništvo komore.
osijek 2012
prije 1 mjesec
Ma slobodane ne sekiraj se bez veze cim je rekao da antun vrakic posten covjek objasnio je sve. Covjek koji je sudjelovao zajedno sa jakopicem u Više [+] pisaju sadasnjeg vazeceg zakona,a sada taj isti svoj zakon ide rusiti. Pa svima je jasno sta se kotrlja iza brda,naravno bespravno obrađivanje zemlje.
slobodan rajić
prije 1 mjesec
Jedan od poštenih i moralnih radi 100 ha državne zemlje, drugi pošteni i moralni 200 ha državne zemlje, treći pošteni i moralni 300 ha, ČETVRTI Više [+] POŠTENI I MORALNI 400 HA DRŽAVNE ZEMLJE,..... i najmoralniji i najmoralniji od Vas iz vrha Komore 900 ha državne zemlje. Ipak tu nije sve baš čisto, pošteno i moralno. Što kaže određena gospođa iz jednog vica " ...a što se tiče morala, pa morala sam..". A nemoralni uglavnom ne rade ni hektara od države.
Farma Lužak
prije 1 mjesec
Dakle zaključak je da se nitko nije htio kandidirati za mjesto u skupštini HPK što iz ljenosti što iz nezaintresiranosti što iz očekivanja da će Više [+] netko drugi riješit problem. I drugo, moraš biti dosta loš čovjek kad tvrdis da jedan Mato Mihoć ili Anton Vrakic nisu pošteni i moralni ljudi ili Dino Golemanovic, mlad čovjek, veterinar po stuci uman i razuman čovjek, kad bi imao sina volio bi da bude poput njega. Zašto njih navodima,jer je Mato Mihic svinjogojac iz Gundinaca zamjenik predsjednika HPK, Antuna Vrakic vrstan poljoprivrednik i dobar čovjek prije svega potpredsjednik HPK za istočnu Hrvatsku a Dino Golemanovic predsjednika odbora za sustav krava tele i član UO. Zato mislim da nije stvar u HPK nego u Vama koji imate prevelika očekivanja da će netko drugo riješit problem a neće i nikad nije. I uz sve pljuvanje po poljoprivrednoj politici koju je u zadnjih 6 godina vodila bivša ministrica sigurno nikad neće biti bolje za male i mikro poljoprivredna gospodarstva Nikad, budite sigurni
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
osijek 2012 , put je da se USTAVNOM sudu HDZ i SDP , predloži da UKINU obvezno članstvo u Vladinoj komori ! Ja sam to bio učinio , ali KRIMINACI iz Više [+] Ustavnog suda su to odbili sa pojašnjenjem da im nije jasan prijedlog ! Pišem KRIMINALCI jer više njih su bili ministri ili zastupnici i sa te pozicije PRAVILI SU ŠTETU ! U članku Ustava piše da se ZAINTERESIRANI mogu organizirati kroz UDRUGE i SINIKATE i da je članstvo DRAGOVOLJNO ! Seljaci se NE ŽELE ORGANIZIRATI , pa NE TREBA žaliti nas koji još obrađujem zemlju , VEĆ GAZITI ! Gdje je> sindikat > koji je organizirao igrokaze radi svinjske kuge ? Da nje možda Penava sada predsjednik ?
osijek 2012
prije 1 mjesec
Jednostavno trebamo svi poslati mail na kabinet@mps.hr i napisati da HPK nije nasa komora i da se neslazemo sa odlukama koje donose pa ako ministar Više [+] ima imalo u glavi shvatiti ce..
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Marta , Vučković je jedna u seriji promašenih , a najpromašeniji je Pankretić sa izmjenama Zakona za državnu zemlju 2001 , pa izmjenom Zakona o Više [+] poticajima na štetu stočara , pa Ingrid iz SDP pod čijim je vodstvom PLAGIRAN BEOGRADSKI Zakon o nasljeđivanju 2003 ! Od 2001 SPRIJEČILI su razvoj DOHODOVNIJIH OPG na bazi državne zemlje , NISU potakli sređivanja stanja ni za državnu ni privatnu , okrupnjavanje , zakup ili prodaju PRIVATNE ZEMLJE , a o čemu ja govorim od 95 ! Pa hrvatski je seljački sektor NAJPRIMITIVNIJI u državama EU , samo to mogu jedino ja JAVNO reći i napisati !
Marta Radić
prije 1 mjesec
Po državnom zavodu za stastistiku...pad proizvodnje hrane u RH je u velikom padu..a tko je kriv , tko će odgovarati , vidim da se i bivša ministrica Više [+] javila , pa kaže da je to netočno...naslov kaže...svoju nesposobnost želi prebaciti na DZS. Njezin boravak u MPS tek ćemo očito osjetiti u budućnosti..no po DZS nije bio plodonosan.
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
Političkoj BAGRI i VLADINOJ HPK , prošle a i ove godine u PISMENOM sam obliku predložio , a i to sam javno na AGROKLUBU rekao , da se FORMIRA Više [+] povjerenstvo iz redova USTAVNIH predlagatelja Zakona i Civilnog SEKTORA KOJE BI U roku 30 DANA napisalo NACRTE zakona za HRVATSKU AGRARNU REFORMU - STRATEGIJU RAZVOJA POLJOPRIVREDE , koju ovo SRANJE priznato ka RH , NEMA ! Piše što predlažem , pa MOLIM AGROKLUB da postavi ANKETU ; 1, Da li ste da se formira Povjerenstvo koje bi u roku 30 dana napisalo , Nacrte zakona za HRVATSKU agrarnu reformu - strategiju razvoja poljoprivrede ? Za . 2 Ne zanima me ! Ministar poljoprivrede u sjeni , Đuro Japarić !
Đuro Japaric
prije 1 mjesec
U pismenom sam obliku Franji Tuđmanu 1995 predložio MODEL za OPG i poljoprivredna poduzeća ! Ali to nije realizirano pa u BALKANSKOM SRANJU 2024 NE Više [+] ZNAMO ni koliko lokalnih vlasti od megalomanskih 556 ima podržavljenu zemlju ! Neki dan nama kojima je istekao zakup na 2 godine , dadoše POTVRDU za obradu na još jednu godinu ! JADNICI iz VLADINE HPK bili su u Povjerenstvu za vrijeme Milanovića i 2 puta Plenkovićima ! JADNICIMA iz VHPK , i POLITIČKOJ bagri , uključujući i Plenkovića , moj je prijedlog poznat za državnu ALI I PRIVATNU ZEMLJU ! Ministar poljoprivrede u sjeni , Đuro Japarić !
osijek 2012
prije 1 mjesec
Kod nas se nije nitko kandidirao jer smo VJEROVALI u dobrobiti komore kao institucije i nismo imali razloga sumnjati u drugacije. Sljedece izbore Više [+] vjerujte mi da nece biti tako. Po ko zna koji put smo naivno prevareni ali po pitanju ovoga i zadnji. A kada kazete da komora ne odmaže ( a ja kažem da odmažu i mogu dokazati) recite nam vi onda iz svoje perspektive kome je u interesu svake 3-4 godine poništavati natječaje o zakupima zemlje,ne objavljivati iste i mjenjati zakon u cijem pisanju su oni kao komora sudjelovali? Ja bi rekao da je u interesu njima koji su se upisivali na stotine hektara sa dva svjedoka i koji je godinama bespravno obrađuju dok drugi koji su bili posteni i cekali natjecaj su ostajali kratkih rukava i koji ni sada nemogu aplicirati jer ga nemogu docekati radi konstantnih izmjena zakona i mjenjanja i ponistavanja.
Marta Radić
prije 1 mjesec
U takvu komoru se ljudi neče ni javiti i kandidirati , to je njihovo demokratsko pravo. Demokratsko pravo je i da biraju ..hoče li biti član te Više [+] komore..Nažalost dekretom je kazano ...da si obvezan biti član te komore...E tu je greška...U demokratskom društvu nema dekreta , već izbor. Tako većina seljaka OPG bira svoje udruge , proizvođačke organizacije , saveze i dr. To su legitimna tijela koja predlažu , pregovaraju i dr unutar svojih sektora... Dekretom kazati da je komora legitimno tijelo SVIH poljoprivrednika..je potpuna bedastoča..S toga jasno zašto ide pljuvačina..
Gardunko
prije 1 mjesec
Farma Lužak, održavaju se izbori za parlament i u Sjevernoj Koreji. Štoviše ta država se službeno zove Demokratska Republika Sjeverna Koreja a znamo Više [+] koliko tamo demokracije ima. HPK je institucija dobro zamišljena ali ju čelništvo koristi isključivo za osobne interese a protivno interesima poljoprivrednika.Osim čelnicima komore ona je i odličan instrument vladajučoj partiji za razračunavanje sa "nepodobnim i neposlušnim" poljoprivrednicima i sprečavanje iskazivanja njihova nezadovoljstva radom vladajuče partije.
Farma Lužak
prije 1 mjesec
Kao prvo HPK je najdemokratskija institucija u RH. Svako ko se bavi poljoprivredom ima registriran OPG, obrt ili tvrtku može skupiti 10 potpisa Više [+] poljoprivrednika iz svijeta županije i kandidirati se za člana skupštine HPK. Uvjet je da si platio članarinu od 10 eura. Dakle ako tvoji susjedi daju glas na tajnom glasanju postanes član skupštine HPK. Nema tu nikakve veze,protekcije ili muljanja svako se može kandidati i biti izabran. Da je HPK ko i sveta vodica nismo sigurni da pomaže ali sigurno ne odmaže to stoji. Zato pitanje za sve Vas koji pljuljete po komori koliko Vas se je kandidirao na izborima za komoru?
osijek 2012
prije 1 mjesec
HPK NIJE PREDSTAVNIK POLJOPRIVREDNIKA I TOCKA. Hpk je leglo polumafijasa koje radi iskljucivo za vlastite interese i interese velikih. Rade po vec Više [+] uhodanom modelu novi ministar izmjena zakona blebetanje u prazno 4 godine dolazi novi ministar i ajmo sve ispocetka i BESPRAVNO rade tisuce hektara zemlje i uzimaju poticaj. Hpk je sudjelovala i u izradi postojeceg zakona i zbog toga im bivsa ministrica nije dala izmjenu koji su i kod nje probali progurati! Samo sada ce zube polomiti na ovoj izmjeni jer ce se ljudi pobuniti,ljudima je dosta zivotarenja i izaci cemo mi mali na ulice i objasniti sve u kameru!
Ivan Klasnić
prije 1 mjesec
Ovi iz HPK baš su uporni , kako se promjeni ministar oni " opletu " po njemu kako su poljoprivrednici jadni , kako nije dobar Zakon o poljoprivrednom Više [+] zemljištu , kako cijena pšenice treba biti kao u okruženju ( po ustaljenoj metodi pregovori o cijeni pšenice se vrše kada su mali poljoprivrednici već izvršili i predali pšenicu ) i da ne nabrajam dalje . Sve u svemu " KRIMINALNA ORGANIZACIJA " koju još ni jedan ministar poljoprivrede nije uspio " rasturiti " ( Jakovina je probao ali ovi su jači od bilo kojeg korova ) . Poslati ću dopis novom ministru dali bi se htio sastati i s nama - predstavnicima malih Udruga i malih OPG -a da čuje i naše probleme .
Marta Radić
prije 1 mjesec
U strateškom planu piše da će proizvodnja rasti do 2030 g. E sad pitanje što RH radi da se poveća proizvodnja. Radi na smanjenju poticaja , neuređeno Više [+] tržište , birokratska opterečenja i hrpu nameta poljoprivrednicima. Drugim riječima jedno napišu a mjere sve kontra , mjere ne za napredak već mjere za stagnaciju. E sad dođu brojke...pad proizvodnje ...mesa , mlijeka i svega drugoga. Tko je kriv za stagnaciju u proizvodnji hrane ZNA SE...nesposobni ljudi koji sprovode politiku. Još kada nadodate inflaciju te skupu proizvodnju i ogroman klimatološki rizik..tada dođete do zaključka....pa zar još neko vjeruje u poljoprivrednu proizvodnju...
slobodan rajić
prije 1 mjesec
Žetva je već "prošla" , koga briga. Najbitnije i zadnje u svakoj priči komoraša je naravno državno poljoprivredno zemljište koje pojedine Glave iz Više [+] Komore još nisu rješili, što je ranije objasnio i čuveni gosp. Đuro J. Sad će promjene zakona, sva prava dosadašnjim zakupcima bez obzira kako su i kad došli do zemlje, nema cjepanja cjelina, nema maksimuma, sad kad je ostalo malo velikih stočara sve njim dati, obavezno zaposleni agronomi,nema malih, nema mladih, nema lokalnih, samo Grupe i ulizice. Sve čine u korist Grupa, a pojedinci iz komore (znamo i koji) će biti zadovoljni mrvicama, što padne sa stola to je njihovo...
mali poljoprivrednik
prije 1 mjesec
Trebaju pozvati Pipunića iz Žita da im objasni kako oni formiraju cijene Trebaju pozvati Pipunića iz Žita da im objasni kako oni formiraju cijene
SASA FRANIC
prije 1 mjesec
do kraja lipnja je jos skroz malo vremena. znaci vec sada bi treble krenutu isplate. zato ne vjerujem u ovaj rok. a sto je s tom agencijom? zar nitko Više [+] nece snositi posljedice za ovakvu nesposobnost? bivsa ministrica koja je potpuna podkapacitirana stetocinja je nagradjena s jos jednim ministarstvom. a sto je s direktorom agencije i njegovim upraviteljima? zar ce te stetocinje poslje ovoga i dalje ostati u agenciji ?
Stanovnik ste Osječko-baranjske županije? Molimo ispunite kratki upitnik
Imamo kratku molbu. Želja nam je pomoći kolegama s Ekonomskog fakulteta u Osijeku i tu trebamo vas. Ako ste s područja Osječko-baranjske županije ispunite upitnik čiji je...
Agroklub® koristi internet kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Korištenjem stranica prihvaćate pravila privatnosti o kojima možete više saznati ovdje
Đuro Japaric
prije 2 dana
Problem je što je u Zagrebu po drugi puta imenovana za predsjednicu Odbora . Plenkovićeva miljenica Marijana Petir ! A u Ministarstvu dokazani Više [+]
Hdz zlocinacka organizacija
prije 2 dana
Likovi koji nemaju veze sa poljoprivredom odlucuju, ovaj bartulica... Samo cekam neku aferu, pedofiliju, silovanje. Psiho samo takav
Vedran Stapić
prije 2 dana
Prilično jasan znak koliko im je poljoprivreda znajačna